Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pompa wtryskowa Ducato/Boxer 2,5d nie działa ssanie i kopci na zimno.

dkowboy 22 Mar 2015 22:39 4602 15
    dkowboy
    Level 10  
    Witam wszystkich, którzy mogą mi pomóc i tych co nie również.
    Przede wszystkim proszę nie sugerować się tematem i nie pisać, że temat był już na forum opisywany, bo tego o co chcę spytać nigdzie na elektrodzie chyba nie ma.
    Sprawa dotyczy samochodu DUCATO 2,5d 1998.
    (Nie mam doświadczenia w dieslach, ale jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy w amerykanach to służę...)
    Kupiłem samochód trzy miesiące temu. Prawdopodobnie był w nim przekładany silnik.
    Pompa wtryskowa ma całkowicie zablokowaną przepustnicę szybszego biegu jałowego (obie śruby zderzaków są tak wykręcone, by przepustnica stale była jak w pozycji do pracy na ciepłym silniku) po co ktoś mógł to zrobić? Nie sprawdzałem jeszcze, czy termiczny regulator linki ssania działa, ale przy takich ustawieniach przepustnicy ssania, to drugorzędna sprawa chyba. Przy przepustnicy głównej (od tzw. gazu) znajduje się mikrowłącznik ale ma ułamaną dźwigienkę, więc i tak nie ma kontaktu z krzywką na przepustnicy. Nota bene kostka od tego wyłącznika nie jest nigdzie podłączona. Do czego służy ten wyłącznik, czym steruje?Gdzie powinien być podłączony?
    W temacie napisałem, że kopci na zimnym i przypuszczam, że te opisane rzeczy są lub mogą być tego bezpośrednią przyczyną.
    Rozgrzany silnik działa bez zarzutu, (tak mi się przynajmniej wydaje) pracuje równo, wchodzi na obroty, nie kopci, ani na wolnych, ani podczas przyspieszania , ani też na wysokich obrotach. Nie ma przedmuchów ani górą oni dołem.
    Przy ujemnych temperaturach po miesięcznym nieuruchamianiu zapala bez najmniejszych problemów.
    Jeśli ktoś się akurat nudzi i zna się na tych silnikach, to będę wdzięczny za pomoc.
    diodabg
    Level 30  
    dkowboy wrote: