Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

agregat z lodówki przerobić na pompkę

23 Mar 2015 18:24 5817 11
  • Poziom 6  
    Witam serdecznie wszystkich !!!
    Potrzebuje waszej pomocy. Chciałbym przerobić agregat na pompkę do pompowania kół. Nie wiem co zrobiłem źle ale kompresor nie działa a prąd płynie po kablach ( podłączyłem żarówkę do układu ) Może coś z cewką? . Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły jak uruchomić kompresor to bardzo proszę o wskazówki. W załącznikach przesyłam zdjęcia z prośbą o wskazówki
  • Poziom 6  
    Przez chwilę agregat wydawał cichy dźwięk. Nie znam się za bardzo na tym stąd moje pytania ( proszę się nie śmiać :) ):
    1) Wyłącznik termiczny to jest ta część do której idą kable od cewki na 4 zdjęciu? Jak go sprawdzić czy jest sprawny?
    2) Piny?Jeżeli dobrze myślę, że to jest ta część to tylko 2 piny są jakby w użyciu. Na te dwa piny nakładam cewkę natomiast górny pin ten pośrodku jest nie używany i było to tak podłączone w momencie jak to rozkręciłem.
    Szkoda, że nie sprawdziłem na początku czy agregat działa :(
    Sorry panowie takie głupie pytania ale jestem początkujący w tej dziedzinie a chciałbym to zrobić
    Dzięki serdeczne za jakąkolwiek pomoc i wskazówki.
  • Poziom 6  
    Dzięki za tak szybkie odpowiedzi. Za pomocą czego podłączyć zero lub fazę ?

Dodano po 35 [sekundy]:

Możecie to w jakiś najprostszy sposób omówić ?
  • Poziom 6  
    Sorry Panowie za pytanie ogarnąłem temat
    Pozdrawiam
  • Poziom 6  
    Próbowałem podłączyć zero lub fazę do trzeciego pina i wybija mi bezpiecznik. Ma ktoś może pomysł co zrobiłem źle ?
  • Poziom 16  
    Bawiłem się tym kiedyś. A oto kilka uwag:
    - agregat musi być zalany olejem transformatorowym (izolacyjnym), który smaruje i chłodzi pompę i silnik.