Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b6 2.0 tdi - wtryski- regeneracja czy wymiana- silnik bcc

szymon198312 24 Mar 2015 22:39 13551 16
  • #1
    szymon198312
    Level 30  
    Passat b6 2.0 tdi bcc.Podczas jazdy padł wtrysk i auto całkiem zgasło, po sprawdzeniu przelewu większość ciśnienia ucieka jednym wtryskiem a kolejny jest dużo lepszy lecz na tle pozostałych dwóch lekko się wyróżnia. Tak więc napewno dwa wtryski do wymiany. Moje pytanie co jest lepsze -wymiana dwóch na nowe czy regeneracja wszystkich czterech. Z tego co wiem to w wielu modelach były one objęte jakaś akcja serwisową, wiec te dobre na ta chwile niebawem mogą przestać funcjonowac, z drugiej strony regeneracja czterech daje im równe szanse przetrwania. Przebieg około 180 tys A nie wiem jaka jest założona żywotność montowanych na pierwszy montaż.
  • #2
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Jak dobrze zregenerowane, to nie ma różnicy między nowym. To już jest twoja decyzja.
  • #3
    Anonymous
    Anonymous  
  • #4
    szymon198312
    Level 30  
    No właśnie jestem po wstępnej rozmowie z osobą zajmującą się regeneracją i niwiele się dowiedziałem bo muszę wyjąć wtryski i zczytać kod. jest to silnik bccc i jest to common rail ale typ wtrysku z wyglądu nie przypominający wcale boscha denso czy delphi. A dlaczego nie poiwinno sie regenerować? Są produkcyjnie obliczone jako jednorazowe?
  • #5
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Jeśli już to masz silnik CBBB a nie BCCC. I jest to raczej BOSCH.
  • #6
    lukasz325tds
    Level 10  
    kolego masz tam chyba piezoelektryczne wtryski które tylko można wyczyscić w myjce ultra dzwiękowej
  • #7
    szymon198312
    Level 30  
    Co do kodu silnika to może pomyliłem bo pisałem z głowy, a nazwa to bardzo prawdopodobne ze pizoelektryczne, bynajmniej cos takiego mówił mi przez telefon spec od regeneracji. Dopytuje o szczegóły bo w grę wchodzi u mnie tylko wysyłka i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem.
  • Helpful post
    #8
    Anonymous
    Anonymous  
  • #9
    lukasz325tds
    Level 10  
    z tego co wiem to tych wtrysków nie da się naprawić ja już próbowałem i po wydaniu grubo ponad 2000 tys musiałem nowe kupic bo z tymi po regeneracji cały czas było coś nie tak i niech ci sprawdzą czy ci sie pompa nie łuszczy (opiłki w metalu w układzie paliwowym ) bo te nowe też padną po paru tysiącach
  • #10
    szymon198312
    Level 30  
    Jeśli kupować nowe to gdzie dostane oprócz serwisu i w jakich kwotach to liczyć?
  • Helpful post
    #11
    lukasz325tds
    Level 10  
    tu już wybór należy do ciebie ja kupiłem na allegro i jest ok auto lata napewno w asso będzie kosmos ale na allegro gdzieś około 900 zł za 1 sztukę
  • #12
    szymon198312
    Level 30  
    A te z allegro to oryginał czy składane gdzieś w azjii?
  • #13
    lukasz325tds
    Level 10  
    wyglądają na oryginały szukaj takich z długą gwarancją
  • #15
    szymon198312
    Level 30  
    Wtryski pójdą nowe, ale zalecono mi wyjęcie starych i wysłanie tam gdzie regenerują, żeby za niewielką opłatą je sprawdzili czy nie ma jakiś opilków metalu pochodzących z pompy I czy nie ma konieczności jej regeneracji. Moje pytanie jak je wyjąć. Nie ukrywam ze pierwszy raz widzę takie wtryski i nie wiem jak je wyjąć. Czy tak jak tradycyjnie odkręcić górę, zdjąć tą metalową osłonę i wykręcić resztę czy jest jakiś inny sposób? Passat b6 2.0 tdi - wtryski- regeneracja czy wymiana- silnik bcc
  • #16
    Anonymous
    Anonymous  
  • #17
    szymon198312
    Level 30  
    Aktualnie porównuje oferty nowych wtryskow, jeśli już znajdę i zamówię i będzie jakiś problem techniczny to napewno będę pisał