Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

chrysler grand voyager 3.3l 2000r

boxer97 25 Mar 2015 19:36 2124 6
  • #1
    boxer97
    Level 2  
    Witam.
    Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać.
    Mianowicie posiadam autko chrysler grand voyager 3.3l 2000r z automatyczną 4 biegową skrzynią.
    Gdy jest zimna to nią szarpie przy starcie.
    Dokładniej opisując wygląda to tak, że po włączeniu na "D" auto nie reaguje.
    Dodaję gazu, po chwili skrzynia szarpnie i dopiero wtedy zaczyna się toczyć.
    Problem występuje tylko na zimnym silniku. Potem jak się rozgrzeje, nie ma problemów, wszystko chodzi płynnie.
    Jeśli ktoś się spotkał z takim przypadkiem proszę o poradę, gdzie szukać przyczyny?
    Pozdrawiam.
  • #2
    szymon198312
    Level 30  
    Ciężko powiedzieć gdzie szukać przyczyny bo nie wiadomo co zrobiłeś juz w celu ustalenia powodu, a logicznie zakładam ze serwis olejowy skrzyni jest zrobiony bo to podstawa i to szczególnie w tym aucie, gdzie notorycznie olej się przegrzewa, wiec jeśli możesz to napisz czy był serwis robiony czy nie
  • #3
    boxer97
    Level 2  
    Tak, serwis skrzyni robię regularnie
  • #4
    szymon198312
    Level 30  
    jeśli serwis był robiony regularnie i uczciwie wskazane by było zlac olej, sprawdzić jego stan, czy nie ma żadnych opilków i czy nie czuć spalonych tarczek. Właściwie wygląda na to że skrzynia i tak wyląduje na zewnątrz.
  • #5
    boxer97
    Level 2  
    A znasz może kogoś kto naprawia te skrzynie? najlepiej w Warszawie
  • #6
    szymon198312
    Level 30  
    W Warszawie nietety nie znam, ale wiem kto robi w gorzowie, natomiast koszt naprawy zwala z nóg bo w granicach 2500-3000 ale za to polata na tym trochę. Koszt używanej skrzyni to od 500 w górę plus wymiana to w najlepszej opcji wyjdzie około 1100 z serwisem olejowym który oczywiście trzeba przy wymianie skrzyni zrobić.
  • #7
    dakam
    Level 12  
    Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.