Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco daily - silnik nie odpala

26 Mar 2015 10:46 12960 10
  • Poziom 13  
    Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala co dziwne po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem zaczyna migać kontrolka od wtrysku a na komputerze pokazuje że brak kodów usterek dopiero po kilku próbach uruchomienia pojawia się czasem błąd czujnika ciśnienia paliwa i czujnika położenia wału.
    W aucie zostały sprawdzone wtryskiwacze są ok
    -wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia
    -sprawdzone wtryskiwacze
    -komputer silnika
    Podczas kręcenia rozrusznikiem z rury wydechowej wydobywa się dym ale silnik nie łapie dopiero jak dam plaka zaczyna pracowac ale gdy tyko przestane dozować plaka odrazu gaśnie. Wyjąłem dwa wtryskiwacze i podłączyłem je nie wkładając w głowice by sprawdzić czy paliwo wtryskuje i tu jest tez dziwny objaw podczas kręcenia wtryskuje jeden wtryskiwacz gdy psikne plaka obroty się zwiększają zaczynają wtryskiwać oba ale nie za każdym razem nie mam już pomysłu co może byc nie tak z tym samochodem, może ktoś podpowie co jeszcze wymienić na co zwrócić uwagę co może być odpowiedzialne za takie objawy
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Tu zacznij.
    wenek17 napisał:
    czujnika położenia wału.
    oscyloskop i obserwujesz. Możliwe, że masz uszkodzony wtryskiwacz lub wiązkę, stąd też prosta droga do ubicia drugiego sterownika. Zasilania i masy na sterownik przedzwonione?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 1  
    przestawiony rozrząd na walku o 1 zab do wymiany 4 dźwigienki zaworowe ssace na 2 i 3 cylindrze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Wiec udało się odpalić silnik,okazał się uszkodzony czujnik położenia wału ale po odpaleniu kontrolka wtrysku dalej miga podłączyłem komputer wyszło czujnik położenia wałka rozrządu, sprawdziłem wiązkę od czujnika do wtyczki komputera jest ok czujnik podmieniłem dalej to samo więc co może być przyczyną tego błędu?
  • Poziom 13  
    Znowu problem z tym samochodem i znowu nie pali tym razem nie działa pompka paliwa sprawdziłem do przekaźnika od pompki nie dochodzi sterowanie, nie zapala się wgl kontrolka od wtrysku nie można się połączyć komputerem z samochodem. Co tym razem mogło się zepsuć, sterowanie do przekaźnika to idzie chyba prosto od komputera? wie ktoś może które to piny?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    przekaźnik od pompki zwierałem i pompka chodzi ale auto i tak nie odpala bo prąd do bezpiecznika od ECU nie dochodzi. Immo jest odłączone wiec można je wykluczyć. Gdzie ten główny przekaźnik na sterownik jest? w skrzynce bezpieczników?
  • Poziom 13  
    Dziękuje wszystkim za pomoc przyczyna się okazało nie łączący bezpiecznik, skutek watowania drutem bezpiecznika przez poprzedniego właściciela ...