Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a8 d3 - Potrzebny schemat licznika i immo

26 Mar 2015 11:49 2145 7
  • Poziom 13  
    Witam.
    Czy ktoś może poratować schematem licznika i immo?
    Sprawa jest taka że po zalaniu modułu komfortu nie można odpalić auta.
    Zegary nie reagują po przekręceniu kluczyka a nawet nie da sie go wyjąć ze stacyjki.
    Nie można niczego zdiagnozować ponieważ jest brak komunikacji z modułami.

    [/i]
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Diagnaza zrobiona. Problem jeszcze polega na tym że nie moge otworzyć żadnych drzwi oprócz kierowcy i jak wkladam klucz do stacyjki to jest cisza. Wymieniłem moduł kessy bo był zalany ale wydaje mi się że po włożeniu klucza do stacyjki kierownica powinna się odblokować. Czy może mnie ktoś w tym utwierdzić?

    Aha... Kessy jeszcze nie zakodowane. Czy po zakodowaniu wszystko wróci do normy?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    kessy urzywane.
    Odczytałem SKC ze starego KESSY i nowego.
    Jak powinienem postępowa z programowaniem?
    Robiłem to wiele razy ale nigdy z kessy a na wiki-rostech nie ma nic na temat wymiany kessy z immo4 bo takie chyba tam jest. Co do KESSY z immo3 jest opisane jak to zrobi ale potrzebny jest 4 cyfrowy kod immo a ja mam tylko SCK 5 cyfrowy

    Dodano po 3 [minuty]:

    Truskawaa napisał:
    kessy urzywane.
    Odczytałem SKC ze starego KESSY i nowego.
    Jak powinienem postępowa z programowaniem?
    Robiłem to wiele razy ale nigdy z kessy a na wiki-rostech nie ma nic na temat wymiany kessy z immo4 bo takie chyba tam jest. Co do KESSY z immo3 jest opisane jak to zrobi ale potrzebny jest 4 cyfrowy kod immo a ja mam tylko SCK 5 cyfrowy


    -Czy podmiana zawartści eeprom pomoże?
  • Poziom 13  
    Temat KESSY ogarnięty ale pozostał jeszcze jeden mały problem...

    - Zegary ożyły, kolumna kierownicza też i centralny
    Problem jest ze skrzynią biegów.

    -nie można przełączyć dzwigni biegów z P na inną pozycję a na zegarach pokazuje że drążek jest na S.

    -po ręcznym odblokowaniu drążka z pozycji P podświetlają się poszczegulne pozycje R,D,N itd a na zegarach dalej pozostaje S

    - Czy źle zaprogramowane kessy może blokować skrzynie
    - czy może mechanizm zmiany biegów jest uszkodzony? (auto stało rok wiec nie wiem co z nim sie działo)
    - co odpowiada za informowanie sterownika skrzyni o położeniu drążka?
  • Poziom 1  
    Możesz kolego powiedzieć jak zaprogramować kessy używane?? właśnie sie z tym męczę??
  • Poziom 18  
    Truskawaa napisał:
    Temat KESSY ogarnięty ale pozostał jeszcze jeden mały problem...

    - Zegary ożyły, kolumna kierownicza też i centralny
    Problem jest ze skrzynią biegów.

    -nie można przełączyć dzwigni biegów z P na inną pozycję a na zegarach pokazuje że drążek jest na S.

    -po ręcznym odblokowaniu drążka z pozycji P podświetlają się poszczegulne pozycje R,D,N itd a na zegarach dalej pozostaje S

    - Czy źle zaprogramowane kessy może blokować skrzynie
    - czy może mechanizm zmiany biegów jest uszkodzony? (auto stało rok wiec nie wiem co z nim sie działo)
    - co odpowiada za informowanie sterownika skrzyni o położeniu drążka?


    Witam
    Mam identyczny problem, zalany KESSY (w środku popalone ścieżki, brakuje paru elementów). Mam zawartość EEPROMu 93C86, mam też kluczyki, które do momentu zalania działały.
    Zamówiłem używkę KESSY, aktualnie czekam na przesyłkę. Proszę o jakieś podpowiedzi jak ugryźć problem. Czy wpinać nowe KESSY do auta, czy np przełożyć EEPROMa ze starego zanim podepnę.

    Z góry dzięki za wskazówki

    Pozdrawiam
    xyz