Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator kamer/ podgląd -

r18pl 27 Mar 2015 21:02 2817 50
  • #1 27 Mar 2015 21:02
    r18pl
    Poziom 7  

    Witam, posiadam rejestrator BCS, chcialbym miec podglad w telefonie przez 3G, oraz np. na innym wifi 500km dalej.
    Wszystko ładnie śmiga na telefonie przez aplikację iDMSS jak i na komputerze PSS [ rejestrator podlaczony kablem lan pod ten sam router ], jednak gdy w telefonie wlaczam 3G to wyskakuje błąd "Błąd.Czas minął"
    W zakładce Virtual Server dodałem porty TCP 37777, UDP 37778 i TCP 80/8000.
    Próbowałem również przez DMZ w Number of IPs Single podając nr IP rejetratora.

    Niżej ss'y przekierowanych portów:
    Rejestrator kamer/ podgląd - Rejestrator kamer/ podgląd -
    [pod 123 jest ip 192.168.x.xxx]

    0 29
  • #3 27 Mar 2015 22:37
    r18pl
    Poziom 7  

    Neostrada/Orange

    0
  • #4 27 Mar 2015 23:07
    Rafq25
    Poziom 16  

    Witam, czyli ip zmienne? Pytam, ponieważ Orange posiada usługę Neostrada biznes (dsl) ?
    Musisz w swoim routerze dodać ddns lub bezpośrednio na rejestratorze jeśli posiadasz zmienne ip. Musisz być pewien jakie łącze posiadasz.
    Jaki router posiadasz ? Nie musisz zakrywać tego adresu ip ponieważ jest on dostępny w sieci lokalnej
    Jeśli nie chcesz mieć podglądu przez przeglądarkę nie musisz przekierować portu 80.

    0
  • #5 27 Mar 2015 23:37
    r18pl
    Poziom 7  

    Ip zmienne na 100%
    Router: TP-LINK TD-W8901G
    Najnowszy Firmware, a do wyboru DDNS mam tylko www.dyndns.com,, jest możliwość wybrać np. no-ip.com ?

    0
  • #6 27 Mar 2015 23:39
    Rafq25
    Poziom 16  

    Zobacz czy w twoim tp-linku jest opcja Dynamic DNS lub DDNS (zazwyczaj w zakładce ADVANCED)

    0
  • #8 27 Mar 2015 23:46
    Rafq25
    Poziom 16  

    Jesteś pewien że posiadasz najnowszy firmware ?
    Jeśli tak musisz skonfigurować na dyndns.com

    0
  • #9 27 Mar 2015 23:46
    r18pl
    Poziom 7  

    Tak jest to najnowszy, dyndns.com jest płatny po 14dniach ;(

    0
  • #10 27 Mar 2015 23:58
    Rafq25
    Poziom 16  

    Z tego co szybko sprawdziłem niektóre nie obsługują no ip. Możliwe że będziesz musiał rozważyć zmianę routera.
    A tak na marginesie kto nakręcił się na zakup rejestratora BCS ?

    0
  • #11 28 Mar 2015 00:01
    r18pl
    Poziom 7  

    Miałem rejestrator który nie nagrywał nic, z tego co słyszałem bcs'y najlepsze.
    Slyszalem tez ze przez aplikacje no-ip.com da sie to zrobic jezeli w firmware tego nie ma, jednak nie wiem co z tym zrobić ;_;

    0
  • #12 28 Mar 2015 05:59
    zuczek1987
    Poziom 23  

    Odnośnie DDNS możesz wykorzystać darmowy DDNS Dahua Link.
    DDNS wystarczy skonfigurować w jednym miejscu w sieci, i niekoniecznie musi to być akurat router, może być rejestrator, ważne aby ten element sieci pracował 24/7 a rejestrator tak pracuje.
    Natomiast co do niedziałającego połączenia z WAN to przyjżał bym się przekierowanią portów:
    U ciebie port 3777 a w rejestratorze 37777 Dwa różne.
    U ciebie port 3778 a w rejestratorze 37778 Dwa różne
    Oba zamiennie są wykorzystywane do realizowania podglądu przy pomocy CMS i aplikacji mobilnych.

    Aha co do pracy z przeglądarki wszystko przekierowujesz na port 80 lecz nie koniecznie z portu 80.
    Niektóre routery wymagają:
    80 router na 80 rejestrator
    8000 router na 80 rejestrator
    8080 router na 80 rejestrator

    0
  • #14 28 Mar 2015 10:06
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Wpisując w iDMSS obecny adres IP WAN-owy z TP-linka musisz mieć dostęp do rejestratora. Domena DDNS jest ci potrzebna ale nie konieczna do poprawnego połączenia z rejestratorem. Oczywiście na telefonie musisz mieć dostęp do internetu ale to chyba jasne.

    0
  • #15 28 Mar 2015 11:05
    r18pl
    Poziom 7  

    zuczek1987 napisał:
    Odnośnie DDNS możesz wykorzystać darmdwy DDNS Dahua Link.
    DDNS wystarczy skonfigurować w jednym miejscu w sieci, i niekoniecznie musi to być akurat router, może być rejestrator, ważne aby ten element sieci pracował 24/7 a rejestrator tak pracuje.
    Natomiast co do niedziałającego połączenia z WAN to przyjżał bym się przekierowanią portów:
    U ciebie port 3777 a w rejestratorze 37777 Dwa różne.
    U ciebie port 3778 a w rejestratorze 37778 Dwa różne


    Odrazu po zrobieniu ss tez zobaczylem ze porty są inne i je zmieniłem, nic nie dało.
    Dahua niestety tak jak na filmie w rejestratorze nie mogę wybrać tej opcji[zalacznik].

    Rafq25 napisał:
    Wiesz co miałem dawno bsc'a i posiadam do niego taką instrukcje


    Ta sama instrukcja jest na internecie i postępowałem z nią tak samo, również brak skutku.

    0
  • #17 28 Mar 2015 20:08
    r18pl
    Poziom 7  

    Neostrada/Orange, Raczej publiczny, bo jest to 192.168.x.x

    0
  • #18 28 Mar 2015 20:27
    zuczek1987
    Poziom 23  

    r18pl napisał:
    Neostrada/Orange, Raczej publiczny, bo jest to 192.168.x.x


    To jest adres prywatny!!! Na tym nigdy podglądu nie zrealizujesz.

    Dostań się na modem od neo i wykonaj na nim DMZ na twój router, a następnie łącz się na adres zewnętrzny neo.
    troszkę o adresach ip: Link i jeszcze troszkę: Link

    0
  • #19 28 Mar 2015 20:52
    r18pl
    Poziom 7  

    "3. Adresy prywatne klasy C
    Od 192.168.0.0 do 192.168.255.255 (domyślna maska podsieci 255.255.255.0)
    oznacza to, że adres jest publiczny, potocznie nazywany zewnętrznym."
    Ja coś takiego znalazłem

    0
  • #20 28 Mar 2015 21:23
    Rafq25
    Poziom 16  

    Masz adresy wan i LAN. Wejdź na Stone np moje IP wp i sprawdź jaki jest Twój adres i nie będzie on 192.168.x.x

    1
  • #21 28 Mar 2015 21:29
    r18pl
    Poziom 7  

    Taak, wiem xx.xx.xx.xxx

    0
  • #23 29 Mar 2015 14:42
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Pisałem na innym forum, reset routera do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja o ile znasz dane do usługi internetowej. Wykluczy nam to albo potwierdzi konieczność wymiany routera.

    0
  • #24 19 Lis 2015 20:04
    r18pl
    Poziom 7  

    Wymieniłem router, konfiguracja raczej jest prawidłowo ustawiona, jednak podgląd jest tylko przez wifi/lan na urządzeniu, przez 4G już nie działa

    0
  • #25 19 Lis 2015 20:06
    Rafq25
    Poziom 16  

    Bo nie masz stałego adresu ip, nie masz przekierowanych portów oraz skonfigurowego DDNS'a. To jak ma działać.

    Podgląd ma być przez przeglądarkę czy aplikację ?

    0
  • #26 19 Lis 2015 20:09
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Rafq25 napisał:
    o nie masz stałego adresu ip, nie masz przekierowanych portów oraz skonfigurowego DDNS'a. To jak ma działać.

    Skąd to wiesz? Masz jakieś jasnowidzenia?

    0
  • #27 19 Lis 2015 20:10
    Rafq25
    Poziom 16  

    Tyle czasu się z tym męczy to ma coś źle ustawione skoro ciągle nie działa.

    0
  • #28 19 Lis 2015 20:12
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Wytłumacz skąd masz takie informacje? Jak ich nie widzę na forum a ty wysuwasz takie tezy!? A może problemem jest IPv6 na porcie WAN?

    0
  • #29 19 Lis 2015 20:42
    Rafq25
    Poziom 16  

    Dobrze Panie Kolego, niech da screeny konfiguracji na nowym routerze.

    0
  • #30 19 Lis 2015 20:49
    r18pl
    Poziom 7  

    Myślę że aplikacja sama wystarczy:
    Rejestrator kamer/ podgląd - Rejestrator kamer/ podgląd - Rejestrator kamer/ podgląd - Rejestrator kamer/ podgląd -

    0