Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeglądarka Chrome przekierowuje na dziwne strony z reklamami

B_e_t_i 27 Mar 2015 21:13 3417 22
  • #1 27 Mar 2015 21:13
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Witam.
    Mam problem z przeglądarką Chrome. Przekierowywuje mnie na jakieś dziwne strony z reklamami. Próbowałam już wszystkiego: CCleaner, Anty-Malware, Spybot, AdwCleaner, RogueKiller i niestety nic nie pomaga. Problem jak był tak jest. Próbowałam z programem OTL, ale nie mam pojęcia jak go używać.
    Proszę, błagam o pomoc.

    0 22
  • #2 27 Mar 2015 21:27
    KtosNieznajomy
    Poziom 10  

    Wejdź w Programy i Funkcje które znajdziesz w panelu sterowania. poszukaj programów, których nie znasz... pousuwaj je i powinno pomóc. Bardzo często podczas instalacji programów przez instalatory, albo menedżery pobierania, przypadkowo instalujesz mnóstwo niepotrzebnych programów, między innymi "coś" co wszędzie wrzuca irytujące reklamy. też to miałem. Uważaj, bo niektóre z tych programów siedzą głęboko w systemie, bądź trudno je odinstalować. Zrób zrzut z menedżera procesów.

    0
  • #3 27 Mar 2015 21:34
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Sprawdzałam w Programy i Funkcje i nie ma tam niczego niepokojącego. Jest tylko to co sama instalowałam.
    Nie mam pojęcia jak zrobić zrzut z menadżera procesów. Przepraszam, ale jestem laikiem i kompletnie się na tym nie znam. Proszę o instrukcje.

    0
  • #4 27 Mar 2015 21:48
    incer02
    Poziom 10  

    Możesz spróbować zainstalować sobie rozszerzenie do chrome "adblock" może częściowo pomoże.

    0
  • #5 27 Mar 2015 21:53
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Czytałam na forach, że problem taki jak mój można zlikwidować poprzez zmianę logów za pomocą programu OTL. Tylko, że ja kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc? Bardzo proszę.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Dodałam rozszerzenie Adblock, ale dalej są przekierowania.

    0
  • #7 27 Mar 2015 22:08
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Już skanowałam AdwCleaner i niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu.

    0
  • #10 28 Mar 2015 01:07
    Setel
    Poziom 25  

    Zainstaluj program Tune-Up firmy AVG, wersję próbną i przeskanuj kompa, na pewno usunie większość adwerów.

    0
  • Pomocny post
    #11 28 Mar 2015 08:56
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Spybot - Search & Destroy. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Hosts:
    Task: {10938D20-9C1B-484B-8C84-EFF1E597D22B} - \SW-Booster-S-792098896 No Task File <==== ATTENTION
    Task: {2D7C3445-9ED4-4FD7-A93D-6A2ABF520FFE} - System32\Tasks\{1B616B12-FCF4-4BF6-AABC-7994EB22F615} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    Task: {402FE10C-B3BD-41D7-845F-70D064BA7AC0} - System32\Tasks\Safer-Networking\Spybot - Search and Destroy\Refresh immunization => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search &amp; Destroy 2\SDImmunize.exe
    Task: {51971388-D2DA-4395-A5F5-5551AF013282} - System32\Tasks\Safer-Networking\Spybot - Search and Destroy\Scan the system => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search &amp; Destroy 2\SDScan.exe
    Task: {79F89EDE-0A85-4632-8F80-8539251881E4} - System32\Tasks\{2879CD93-3A41-4F1A-95E3-7F6AFA8FD011} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    Task: {EBDA6496-9B0C-49D7-8D6B-A186D8C9DBC9} - System32\Tasks\Safer-Networking\Spybot - Search and Destroy\Check for updates => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search &amp; Destroy 2\SDUpdate.exe
    Task: {EE5F3E09-2258-40B6-AFD9-5A5D65172E39} - System32\Tasks\{E851C4AD-0B2B-4DA6-9B53-40D2AFC53F59} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    Task: {FA890E9A-1705-42F2-908A-863393DF4142} - System32\Tasks\{0DA863EB-BE1C-4B9F-8FD9-1FE709C52F81} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
    HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [96056 2013-05-30] (Hewlett-Packard)
    HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
    HKLM-x32\...\Run: [SDTray] => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDTray.exe [4101576 2014-06-24] (Safer-Networking Ltd.)
    HKLM-x32\...\RunOnce: [SMRequiresRestart] => [X]
    Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
    Winlogon\Notify\SDWinLogon-x32: SDWinLogon.dll [X]
    HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1002\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
    ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt1] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt2] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt3] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File




    ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt4] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
    BootExecute: autocheck autochk * sdnclean64.exeautocheck iolorgdf64 C:\Users\Beata\AppData\Roaming\iolo\
    GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1001 -> {6EF1B85E-398C-4174-887A-174C1A0D5929} URL = http://www.idg.pl?q={searchTerms}
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1001 -> {D99BBFE6-72C2-4F36-92A8-187A36F7FE64} URL = http://www.idg.pl?q={searchTerms}
    FF Plugin-x32: adobe.com/AdobeExManDetect -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Extension Manager CS6\npAdobeExManDetectX86.dll No File
    FF Plugin-x32: hbgk.net/WebDvrCtrl -> C:\Program Files (x86)\WebControl\npWebCtrl.dll [2013-10-23] (TODO: <公司名>)
    FF Plugin HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1002: @spoon.net/Spoon Plugin 3.33 -> C:\Users\Beata\AppData\Local\Spoon\3.33.6.188\npMozillaSpoonPlugin.dll No File
    R2 SDScannerService; C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDFSSvc.exe [1738168 2014-06-24] (Safer-Networking Ltd.)
    R2 SDUpdateService; C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDUpdSvc.exe [2088408 2014-06-27] (Safer-Networking Ltd.)
    R2 SDWSCService; C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDWSCSvc.exe [171928 2014-04-25] (Safer-Networking Ltd.)
    S3 ewusbmbb; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbwwan.sys [X]
    S3 ew_hwusbdev; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
    S3 ew_usbenumfilter; \SystemRoot\System32\drivers\ew_usbenumfilter.sys [X]
    S3 huawei_cdcacm; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
    S3 huawei_enumerator; \SystemRoot\System32\drivers\ew_jubusenum.sys [X]
    S3 huawei_ext_ctrl; \SystemRoot\System32\drivers\ew_juextctrl.sys [X]
    S3 huawei_wwanecm; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X]
    S3 hwdatacard; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-27 13:39 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-26 23:59 - 00000000 ____D () C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-26 23:53 - 00001363 _____ () C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Spybot-S&D Start Center.lnk
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-26 23:53 - 00001351 _____ () C:\Users\Public\Desktop\Spybot-S&D Start Center.lnk
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-26 23:53 - 00000000 ____D () C:\WINDOWS\System32\Tasks\Safer-Networking
    2015-03-26 23:53 - 2015-03-26 23:53 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Spybot - Search & Destroy 2
    2015-03-26 23:53 - 2013-09-20 10:49 - 00021040 _____ (Safer Networking Limited) C:\WINDOWS\system32\sdnclean64.exe
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix. Reset Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl

    0
  • #12 28 Mar 2015 10:51
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Dzięki Wielkie Acorus 20.
    Zrobiłam wszystko wg. Twoich instrukcji i pomogło, nie mam już przekierowań. Jeszcze raz dziękuję.

    Natomiast teraz pojawił się inny problem, a mianowicie system (Windows 8.1) bardzo powoli się uruchamia. Najpierw pojawia się ekran z napisem VAIO, potem pojawia się ekran z nazwą użytkownika, potem przez jakieś 25 sekund pojawia się zupełnie czarny ekran, potem system coś mieli i w końcu się uruchamia. Wcześniej tak nie było.
    W dodatku bardzo powoli ładują się strony internetowe.

    Nie wiem co robić. Czy przywracanie systemu może pomóc? Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, proszę o radę.

    0
  • #13 28 Mar 2015 10:58
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Pokaż nowy log z FRST bez Addition.

    0
  • Pomocny post
    #15 28 Mar 2015 15:00
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    HKLM\...\Run: [RtHDVBg] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe [1381744 2014-02-20] (Realtek Semiconductor)
    HKLM\...\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] => C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRAY.exe [10592256 2013-10-31] (Broadcom Corporation)
    HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [557768 2014-09-19] (Adobe Systems Incorporated)
    HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1001\...\Run: [OfficeSyncProcess] => C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\MSOSYNC.EXE [911032 2014-10-14] (Microsoft Corporation)
    HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1001\...\Run: [DAEMON Tools Lite] => C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe [3696912 2014-03-04] (Disc Soft Ltd)
    HKU\S-1-5-21-224837642-488787342-3809471772-1002\...\Run: [DAEMON Tools Lite] => C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe [3696912 2014-03-04] (Disc Soft Ltd)


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix. Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.1.4.1018.exe
    Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

    0
  • #16 28 Mar 2015 15:55
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Acorus 20, postąpiłam zgodnie z Twoimi wskazówkami. Anti-Malware niczego nie znalazł.

    Natomiast przed skanowaniem Anti-Malware'm wyczyściłam rejestr za pomocą CCleaner'a i zrobiłam defragmentację dysku. Po tym wszystkim zauważyłam znaczną poprawę jeśli chodzi o uruchamianie systemu.

    Załączam na nowo wygenerowany log i mam gorącą prośbę o sprawdzenie, czy z moim kompem już wszystko jest ok. Z góry dziękuję.

    0
  • #17 28 Mar 2015 16:25
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Jeszcze jedno. Po tych wszystkich akcjach z logami z mojego dysku zniknęło 5 GB, tzn. wcześniej zajęte było 109 GB, a teraz zajęte jest 114 GB. Czy ktoś wie dlaczego?

    0
  • Pomocny post
    #18 28 Mar 2015 16:34
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Frst usunal pliki z temp.

    0
  • #19 01 Kwi 2015 16:38
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    No dobra. Chyba wszystko już działa jak należy. Dziękuję za pomoc wszystkim ludziom dobrej woli. Zamykam post.

    Edit:

    Musiałam prosić o otworzenie tematu, bo niestety problem powrócił. Znów Chrom przekierowuje na strony z reklamami. W dodatku nie mogę otworzyć żadnego arkusza na Dysku Google, bo za każdym razem zamiast dokumentu czy arkusza otwiera strony z grami, reklamami itp. Czy ktoś ma jakiś pomysł co robić?
    Załączam logi z FRST.

    0
  • #21 01 Kwi 2015 18:05
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Już kilkakrotnie robiłam reset Chrome. To pomaga tylko doraźnie. Na dłuższą metę nie rozwiązuje mojego problemu.
    Co więcej zauważyłam pewną niepokojącą rzecz. W katalogu o ścieżce: C:/Windows/SofwareDistribution/Download/Install znajduje aplikacja o nazwie AM_Delta_Patch_1.195.1107.0
    Kilka razy to wywalałam, a to i tak ciągle się pojawia. Może to jest przyczyna moich kłopotów? Tylko jak się tego pozbyć?

    0
  • #23 02 Kwi 2015 11:00
    B_e_t_i
    Poziom 5  

    Usunęłam zsynchronizowane dane i zresetowałam Chrome. Póki co wszystko jest ok, ale na razie nie zamykam tematu, bo nie chcę zapeszać.
    Dziękuję za pomoc.

    0