Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLVO FM 12 380 immobilaizer - blokada immo

ALIBABA I 29 Mar 2015 13:11 1620 9
  • #1 29 Mar 2015 13:11
    ALIBABA I
    Poziom 23  

    Witam.
    Volvo FM 12 2004 po przejściach nie odpala. Trzyma immo /brak transpondera w kluczu/ był podłączony pod delphi i widzi blokadę immo przełożenie używanego transpondera nie dało się zakodować, moje pytanie, czy jest to jednorazówka, czy musi być nowy, czy zostaje w ostateczności wyciągnąć kasetę silnika i usunąć wpis immo, prościej jest nie kombinować z kasetą, bo nowy transponder i kodowanie to kilkanaście minut i po temacie?
    Pozdrawiam. Forum.

    0 9
  • #2 29 Mar 2015 22:05
    miler80
    Poziom 34  

    Jak chcesz delphim zakodować transponder? Kaaseta silnika EDC7?

    0
  • #3 30 Mar 2015 08:19
    JossRoss
    Poziom 15  

    Delphim mozna tylko zamordowac a nie zakodować:D.
    W takich przypadkach, my po prostu wyłączamy immo. VCADS + DevTool.

    0
  • #4 09 Kwi 2015 16:43
    ALIBABA I
    Poziom 23  

    Witam was koledzy,sory że nie odzywałem się bo dopiero to auto zostało we wtorek po świętach w nocy przywiezione na lawecie i
    tak to wygląda


    Engine Model D12D340EC01
    Prop Version D12 20440503
    Nr kasety 20577131 P02
    VOLVO FM 12 około 2004 roku ciągnik siodłowy

    pamięć która tam siedzi 29F200BB50M3

    Gdy odczytam tego flesha mogę liczyć na waszą pomoc o zmianę wpisu w immo chodzi o wyłączenie. go . liczę się z tym że nie za fri. po kontakcie na PW lub ew. fri ,,,

    I mam pytanie do was jak wy wyciągacie scalaczki zalakierowane bez szwanku ścieżek tzn żeby nawet jedna się nie odkleiła.od pcb bo dla przykładu u mnie na 10 wylutów 1-2 sztuk ścieżek mam skuchę pozdrawiam . Ps bez lakieru jest OK

    0
  • #6 10 Kwi 2015 22:00
    miler80
    Poziom 34  

    Odczytałeś Flasha, wpis powinien być w pamięci eeprom 28HC256. Jednak nie wiem czy jest solucja na wyłączenie w FKH2.

    0
  • #7 11 Kwi 2015 09:13
    ALIBABA I
    Poziom 23  

    Witam miler80 dzięki za zainteresowanie tematem jak pisałem wyżej auto po przejściach, a konkretnie po kradzieży, i jest take coś ATMELA AT28C256 i znowu adapter do odczytu się kłania czy nie lepiej wrócić do originału ? temat jest taki usuń immo

    0
  • #8 11 Kwi 2015 21:29
    miler80
    Poziom 34  

    Ja bym zrobił to w ori, nowe TP i dopisanie do auta.

    0
  • #9 13 Kwi 2015 11:50
    ALIBABA I
    Poziom 23  

    Cześć koledzy muszę usunąć to immo kol miler80 sugerował 28HC256 , a w puszce immo siedzi prawdopodobnie 93C66 nie mogę tego odczytać jest zamazane do jednego samochodu nie ma sensu kupować coś tam,

    0
  • #10 20 Kwi 2015 11:10
    hipeko
    Poziom 2  

    zrobić w originale i to wszystko ,
    i nie kombinować

    0