Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Romet - Głowica komora spalania

29 Mar 2015 22:52 846 1
  • Poziom 12  
    Witam czy kształt komory spalania w głowicy ma wpływ na pracę silnika? Oddałem głowicę do przetoczenia pod inny kształt denka i po zabiegu komora zrobiła się trochę nierówna.
    Romet - Głowica komora spalania Romet - Głowica komora spalania Romet - Głowica komora spalania
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Kształt komory spalania ma znaczenie i w sportowych silnikach nawet duże.
    Akurat w Romecie tam szału nie ma. Oryginalnie stopień sprężania 8:1, głowica półokrągła i tłok o wysokim denku.
    Chodzić to będzie, ale po założeniu musisz sprawdzić squish. Nie powinien być mniejszy niż 1 mm, inaczej silnik zacznie głośniej dzwonić.
    Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku byłoby wytoczenie na CNC komory spalania o innym kształcie, dopasowanym do tłoka, zwiększonym stopniu sprężania (do ok. 9:1), a głowica i cylinder dopasowane celem usunięcia uszczelki pod głowicą.