Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 207 1,6 - THP 150KM 2006r Rozrząd

Strumien swiadomosci swia 30 Mar 2015 15:20 4272 16
  • Helpful post
    #2
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #5
    diodabg
    Level 30  
    georgesgr wrote:
    Radze jednak sprawdzic, jesli masz najmniejsze watpliwosci. To niemieckie barachlo lubi sie przestawiac.

    100 % racji w zeszłym roku na warsztacie takie samo cudo było z objawami przestawionego rozrządu ale nim wypożyczyli blokady jeden mechanik przejechał się i auto wróciło na lince.
  • Helpful post
    #7
    jarciu_11
    Level 20  
    Z blokadami spróbuj jak ja na żywca w serwisie tylko nie z kierownikami a bezposrednio z mechanikami . To są tylko polacy. Słuchaj kolegi z francuską flagą . ja ten silnik niepotrzebnie rozbierałem z powodu braku narzedzi. Przebieg był smieszny.
  • Helpful post
    #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Nie trza było ustawiać rozrządu bo na zamkniętych zworach są przedmuchy ze świecy w dolot.
    Na każdym 0 bar sprężania. Zresztą silnik kręcił tak jakby bez kompresji już na początku.
  • #11
    korsarz50
    Level 13  
    Auto wydawało brzęczący metaliczny dźwięk. Więc wymieniony rozrząd (koszt samych części 1100zł-wymienione wszystko). Metaliczny dźwięk nadal był, więc wymieniona gorąca część turbo. Metaliczny dźwięk nadal jest. intensywność dźwięku wzrasta wraz z dodawaniem gazu. Czy jest jeszcze jakaś część co może wydawać taki dźwięk? (czy łańcuszek do pompy oleju może tak hałasować jak łańcuszek rozrządu?)
    Silnik to 1,6THP 156KM 2011r. (MED17_4_EURO5 5FV)
    VIN VF34H5FV8BS240607
  • #13
    korsarz50
    Level 13  
    Zamówiłem cały zestaw rozrządu (max. zestaw) domówiłem dodatkowo uszczelniacz wału (nie było w zestawie łańcuszka pompy). Ale nie zwróciłem uwagi na łańcuszek pompy. Było dziwne brzęczenie to profilaktycznie rozrząd wymieniłem (ludzie piszą że to on brzęczy) A tu po wymianie rozrządu nadal brzęczy. No to gorąca część turbo poszła do wymiany (gdyż klapka strasznie luźna i dźwignia też była) ale nadal brzęczy. Więc zastanawiam się czy taki dźwięk łańcuszek pompy może dawać. I czy wogóle go się wymienia?(może naciąga go się jakoś?) Czy z nim miał ktoś kiedykolwiek trudności takie jak np. z łańcuszkiem od rozrządu (który to się rozciąga i hałasuje).
  • #15
    korsarz50
    Level 13  
    To że brzęczy znaczy że kiedyś odpadnie i popsuje coś więcej. Nie mogę zlokalizować co brzęczy. Więc pytam co najczęściej w nich brzęczy to to wymienię. Nie pisać że rozrząd, czy klapka turbo bo już wymieniłem i nadal brzęczy. (P.s.wydech już sprawdziłem i osłony)
  • #17
    korsarz50
    Level 13  
    W sumie to katalizator wykręcałem z niego już 2 razy i nie zauważyłem nic niepokojącego. Ale przyznam się że nie sprawdzałem go pod kątem czy może w nim coś drżeć czy dzwonić. Ale obracając nim we wszystkie strony i 360stopni nic nie przesypywało się w nim.