Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Pathfinder - Niezawodnosc szczegolnie Diesla

ken-wawa 30 Mar 2015 23:50 1254 8
  • #1 30 Mar 2015 23:50
    ken-wawa
    Poziom 12  

    Czesc,

    Szukam obecnie uzywanego samochodu typu duzy SUV, fajnie wygladajacy. Od dluzszego czasu moje oko przyciaga Nissan Pathfinder. I pewnie bylbym sie zdecydowal, gdyby nie to, ze jak zaczalem czytac o jego wadach, wlos na glowie zaczal mi stawac. Jest bardzo duzo narzekan na zawodnosc tego modelu, a w szczegolnosci silniki.

    Czy rzeczywiscie tak jest? I jak sie sprawuja silniki Renault 2.5 dCI? Jakos japonsko (kraj centrali) - hiszpanska (miejsce produkcji) - francuska (silnik) mieszanka do mnie nie przemawia. Znalazlem nawet info, ze w tych silnikach wychodza waly i wybuchaja, ale raczej to dotyczy starszych modeli. Ja bardziej stawiam na rok 2007-2009.

    Jak jest z niezawodnoscia pathfinder'ow? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Ewentualnie jaki inny podobny samochod byscie polecili?

    0 8
  • #3 31 Mar 2015 23:22
    ken-wawa
    Poziom 12  

    baton.e30 napisał:
    Jeżeli chodzi o silniki, najczęściej wychodziła korba na drugim, przynajmniej ja robiłem takie identyczne przypadki, (we francuzie drugi to od skrzyni biegów) nie polecam, osobiście


    Czy problem dotyczy wszystkich silnikow pathfindera, czy tylko jakiegos typu i przedzialu czasowego jesli chodzi o daty produkcji?

    Jakie inne problemy sa czeste w pathfinderach? Jak zminimalizowac ryzyko przy zakupie? Co i jak mozna sprawdzic?

    0
  • #5 02 Kwi 2015 22:28
    ken-wawa
    Poziom 12  

    Czy mozesz polecic inny samochod z podobnej klasy, ktory jest bardzo niezawodny?

    0
  • #7 04 Kwi 2015 23:41
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

    Lincoln navigator, cadillac escalade ( jak dla mnie bomba -z wyglądu jak milon dolarów),ale i koszty utrzymanie tez nie małe.
    Zaleta - brak silników diesla a po zagazowaniu koszty do zniesienia przy bezproblemowych silnikach 5,4-6,0. :D A osiągi robia wrażenie nawet na szybkich autach.
    Pathfinder wystepuje tez z wersją 4,0 270KM + LPG. Spalanie średnio 18-20l gazu czyli 40 zł, a nie 10- 12l ropy i nie ma w co jechać.

    0
  • #8 05 Kwi 2015 16:56
    ken-wawa
    Poziom 12  

    Dzieki za podpowiedzi, ale do gazu nie jestem przekonany. Zaczalem zastanawiac sie tez nad jakims koreanczykiem typu Huyandai albo Kia, oczywiscie mysle o SUVach. Moze wtedy byloby nawet lepiej wziasc benzyne?

    Bardzo zalezy mi na niezawdnsci, bo nie mam czasu jezdzic po warsztatach.

    0
  • #9 05 Kwi 2015 21:10
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

    ken-wawa napisał:
    Bardzo zalezy mi na niezawdnsci, bo nie mam czasu jezdzic po warsztatach.
    ken-wawa napisał:
    ale do gazu nie jestem przekonany.

    A miałeś kiedyś auto na LPG? Bo ja od 20 lat na tym paliwie jeżdżę i póki taka cena gazu bedzie ( 1/2 ceny benzyny) to będę tego sie trzymał. Olej , rozrzad i świece wymieniasz przy siilnku i jazda bez problemów.
    Nawet busa kupiłem w benzynie +LPG, 15 l gazu na 100km daje 30 zł, to koszt paliwa w kompakcie w dieslu... Bus wysoki ,2tony + sprzet na pace 250-400 kg.

    0