Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yanosik - niestety, aplikacja Yanosik została zatrzymana

flamee 31 Mar 2015 17:30 3444 7
  • #1 31 Mar 2015 17:30
    flamee
    Poziom 9  

    Witam,
    mam takie cudo:
    SMARTFON OVERMAX VERTIS 3510 YOU DUAL SIM GPS

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/overmax/vertisyou/Overmax-Vertis-You.html

    Kupiłem telefon do internetu, w głównej mierze do Yanosika.
    Podziałał tydzień... od wczoraj po uruchomieniu ww. aplikacji zawiesza się po niecałej minucie lub w czasie próby np. dodania zgłoszenia, wejścia w nawigację.
    Pojawia się komunikat jak w tytule.

    Zrobiłem dwukrotnie przywrócenie ustawień fabrycznych, pousuwałem prawie wszystkie aplikacje i nic.

    Proszę o pomoc.

    0 7
  • #2 31 Mar 2015 17:51
    sebacalka
    Poziom 6  

    polecam skontaktować się z wydawcą aplikacji, być może jest to problem programu

    0
  • #3 31 Mar 2015 18:09
    flamee
    Poziom 9  

    raczej nie ponieważ na innym telefonie u znajomego działa. Nie było żadnej aktualizacji programu w między czasie.

    0
  • #4 31 Mar 2015 18:16
    sebacalka
    Poziom 6  

    flamee napisał:
    raczej nie ponieważ na innym telefonie u znajomego działa. Nie było żadnej aktualizacji programu w między czasie.


    Czasem błąd jest tylko na jednym modelu telefonu

    0
  • #5 31 Mar 2015 18:20
    flamee
    Poziom 9  

    Ale aplikacja działała, nie wgrywałem nowej, nie aktualizowałem...

    0
  • #6 31 Mar 2015 19:31
    sq9mdy
    Poziom 11  

    Witam
    U mnie to samo. Aplikację musiałem zaktualizować, ponieważ starsza wersja wołała ciągle o aktualizację, nowa ma niby dodatkowe bajery w stylu rejestrator trasy i jakieś inne. Po zaktualizowaniu pojawiły się problemy, wyłączanie aplikacji, zawieszanie. Zgłosiłem błąd do producenta, na razie czekam. Do momentu aktualizacji działało super. Tablet Manta mid713.
    Pozdrawiam

    0
  • #7 31 Mar 2015 20:51
    flamee
    Poziom 9  

    1. Napisałem do Yanosika i czekam na odpowiedź.
    2. Ściągnąłem starszą wersję i po instalacji narazie działa. Sądziłem, że to błąd jest w telefonie, okazuje się że winna jest aplikacja. Być może wcześniej nie korzystałem z nowych opcji dlatego nie wyrzuciło błędu

    1
  • #8 01 Kwi 2015 15:16
    sq9mdy
    Poziom 11  

    Witam
    Dzisiaj odinstalowałem yanosika, usunąłem wszystkie jego pliki i ponownie zainstalowałem apke z sklepu google z dnia 31 marca i o dziwo ruszyło wszystko. Przypuszczam, że był jakiś błąd w programie i firma Neptis coś poprawiła. Przejechałem dzisiaj ponad 130 km do Gliwic i z powrotem i wszystko działało jak należy. Pozdrawiam i życzę powodzenia...

    0