Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukuję schematu Sterownika ECU ASTRA G X18XE1

mbakiewicz 31 Mar 2015 21:08 999 5
  • #1 31 Mar 2015 21:08
    mbakiewicz
    Poziom 2  

    Witam
    Jak w temacie poszukuje schematu do tego sterownika
    znalazłem do ASTRA 1.6 nie wiem czy to jest to samo
    Sterownik ten zanany jest też podobno pod nazwą
    Simtec 70

    Auto to Astra G 1999 rok 1.8 benzyna 115 KM
    Dane z naklejki
    GM 90 560 476
    S98 001 - 10
    Simens 5WK9
    909011624 1 160

    0 5
  • #2 01 Kwi 2015 09:11
    bodzio012
    Poziom 31  

    Może być ciężko ze schematem, ale padają te sterowniki więc wymieniaj, jeśli nie masz czym zgrać do kupy do podeślij obydwa bądź swój a ja wyślę ci sklonowany drugi

    0
  • #3 01 Kwi 2015 09:25
    mayhem
    Poziom 11  

    Ja niestety nie mam drugiego jeśli mi się nie uda uratować tego mojego będę szukał drugiego sprawnego

    Jak masz taki sprawny sterownik to wyślę ci mój a Ty mi odeślesz jeden sprawny

    No i najważniejsza kwestia ile to mnie będzie kosztować

    0
  • #4 24 Maj 2016 23:54
    mayhem
    Poziom 11  

    Witam

    Tak na przyszłość jak by ktoś chciał ten sterownik otwierać to powiem że z otwarciem raczej nie ma większych problemów lecz potem zaczynają się schody mianowicie.
    W moim przypadku oberwały się dwa cienkie druciki które idą do cewki zapłonowej i podają impulsy do cewki a ta z kolei podaję iskrę na pierwszy cylinder, efekt był taki że auto nie chciało odpalać.

    Po otwarciu sterownika pomyślałem sobie że przylutuję ta dwa druciki i będzie po problemie. Lecz niestety tego tak prosto się nie da przylutować w domowych warunkach. Z tego co się orientowałem trzeba te druciki lutować ultradźwiękowo I nawet jeśli uda wam się zwykła lutownicą w jakiś sposób to przylutować to nie na długo po chwili znów te druciki się urywają i efekt jest taki sam.
    Dodam jeszcze że cała płytka jest pokryta specjalnym żelem który też nie łatwo usunąć bez uszkodzenia czegokolwiek

    Ostatecznie kupiłem moduł do silnika + immobilizer pod kierownice + kluczyk


    Pozdrawiam

    0
  • #5 25 Maj 2016 09:28
    invector
    Poziom 18  

    Naprawa tych sterowników polega właśnie na polutowaniu tych właśnie "drucików". Większość firm oferujących naprawy tych sterowników robi to nie ultradźwiękami a zwykłą cyną. Osobiście przerobiłem już kilka takich, i nie zauważyłem aby luty puszczały po jakimś czasie. Oczywiście wymagana ostrożność, precyzja i cierpliwość.

    0
  • #6 09 Lut 2017 22:29
    mbakiewicz
    Poziom 2  

    Niestety nie udało się znaleźć schematu, skończyło się wymianą komputera wraz z pętlą pod kierownicą
    udało mi się taki zestaw kupić na aledrogo wbrew pozorom za niewielkie pieniądze

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo