Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"Połączenie zostało zresetowane" - błąd w przeglądarce.

02 Kwi 2015 19:09 1806 9
  • Poziom 6  
    Witam serdecznie. Mam nietypowy problem, jeśli chodzi o przeglądanie stron internetowych. Wchodząc na prawie wszystkie strony i na każdej przeglądarce, dość często wyskakuje mi "połączenie zostało zresetowane" - oczywiście komunikat w zależności od przeglądarki inaczej jest wyświetlany, ten akurat podaje z mozilli. Jest to naprawdę drażniący problem, gdyż bywa czasem tak, że przez kilka godzin nie wyskoczy on ani razu, a czasem wyskakuje parę razy na godzinę. Jedyna strona, na której nic nigdy nie wyskoczyło był facebook. Zaznaczę że problem ten pojawia się od samego sformatowania komputera. Zapora również jest wyłączona. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc.
  • Poziom 15  
    Trochę mało informacji. A z czego jest internet ?? Radiowy czy po kablu ?
    Jak na razie wszystko wskazuje na błąd połączenia z internetem przez punk dostępowy ( router, modem 3G ).
  • Poziom 6  
    Kablowy. Watpie, zeby byla wina internetu. Przed fotmatowaniem nie bylo takich problemow. Router jest tez podpiety i na innych urzadzeniach nie ma niczego podobnego.
  • Poziom 30  
    Może zaktualizuj sterowniki sieciówki i zresetuj Router.
  • Poziom 6  
    sterowniki zaktualizowane, router zresetowany, problem dalej wystepuje...
  • Poziom 30  
    Stawiam tutaj jak wyżej na błąd połączenia z internetem. Jeżeli masz opcję spróbuj przetestować router na innym komputerze. Być może on powoduje problem. Może wysiada powoli zrywając synchronizację.
    Zadzwoń do operatora i niech zresetują Ci linię.
    Ustawienia->Zapora osobista->Ustawienia zaawansowane zapory->(z bocznego panelu wybrać) IDS i opcje zaawansowane-> i w wykrywaniu włamań odznaczyć "Blokuj niebezpieczne adresy po wykryciu włamań.
    Antywirus może tak że blokować a jeżeli masz Eset to zwłaszcza.
    To kilka moich sugestii.
  • Poziom 6  
    nie mam zadnego antywirusa wlasnie, nic nie jest blokowane. Podpinalem router dzis w inne urzadzenie, smiga bez problemu.
  • Poziom 30  
    Jaki system?
    Jak 7 to zaktualizuj i przeskanuj porządnym antywirusem.
  • Poziom 6  
    pierwsze o czym myslalem, to zeby wlasnie przeskanowac wiec to juz dawno zrobilem i problem dalej byl, jest i chyba juz bedzie :/ tak, mam win 7
  • Poziom 30  
    Wszystkie aktualizacje masz?
    Do skanowania użyj adwcleaner, Malwarebytes i swój osobisty antywirus. Ja używam Eseta.