Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada, słaba prędkość internetu, do 10MB

03 Kwi 2015 13:02 1581 15
  • Poziom 7  
    10 dni temu był u mnie monter sprawdził on okablowanie i resztę. Powiedział on że wszystko jest dobrze. poskarżyłem się także na słabą prędkość internetu która wynosi 1,3MB. Zrobił on rekonfiguracje i powiedział że po 10 dniach prędkość mojego internetu powinna ustabilizować się na ok. 6-8MB/S. Przez ten okres 10 dni połączenia były zrywane i internet mulił. Dziś mija 11 dzień a prędkość mojego internetu ponownie ustabilizowała się na 1,3MB/S. Rozumiem że to internet do 10MB/S ale nie oszukujmy się w dzisiejszych czasach to jest tragedia.. :( Czy na tą prędkość może mieć wpływ router (dokładnie Edimax ar-7084ga)? Czy może co innego ? Proszę o pomoc ponieważ jestem w tych sprawach zielony..
  • Poziom 20  
    A gdzie zrzut ekranu z ustawieniami i parametrami routera ? Uzupełnij.
  • Poziom 7  
    chodzi o to ?

Dodano po 1 [minuty]:

po konfiguracji mam tu pare fail'i i nie wiem o co chodzi Neostrada, słaba prędkość internetu, do 10MB
  • Poziom 7  
    Myślę że chodzi o to
  • Poziom 20  
    Masz ustawione G.DMT i dlatego nie wyciągniesz dużo. Dla neo do 10 masz mieć ustawione ADSL2+ , przestaw i dopiero wtedy będzie wiadomo jak to chodzi i ile faktycznie wyciągnie.
    Jak się po przestawieniu okaże ze nie masz synchronizacji to oznacza że nie jesteś wpięty do odpowiedniego portu na centralce, wtedy to zgłaszasz do obsługi ma być ADSL2+ było wiele razy poruszane w tematach.
    Na razie nie zwracaj uwagi na duże tłumienie myślę że jak ci przestawia na ADSL2+ to i linie będą musieli poprawić ale to już następny krok. Poczytaj tematy tam jest wytłumaczone.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2983997&highlight=
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2544985&highlight=