Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 B3 2.0 - Brak mocy , szarpie , nie trzyma obrotów

05 Kwi 2015 11:47 3105 13
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam problem już od ponad pół roku z moim Audi. Poranne odpalenie wygląda tak : Podpinam kostkę do regulatora ciśnienia przy rozdzielaczu paliwa ( samochód odpala ) i za moment odpinam ją by móc jeździć. Na rozgrzanym silniku tej kostki nie trzeba podłączać. Auto nie trzyma obrotow faluje pomiędzy 1000 a podczas zatrzymywania się potrafi zgasnąć. Audi jest zasilane gazem dzięki temu jakoś się zbiera i potrafi się przemieszczać dla porównania na benzynie rozpędza się maksymalnie 120km/h i dalej dusi się a na gazie 140 i koniec. Gdybym nie odłączył kostki od regulatora ciśnienia szarpał by i odcinał gaz a na odłączonej tego nie robi kosztem braku mocy i przyśpieszania w tępie żółwia. Spalanie benzyny w granicach 14 Litrów a gazu maxymalnie 11L /100km. Wymienione elementy w ostatnim czasie : Kopułka, nowe przewody wysokiego napięcia , świece zapłonowe, czujniki temperatury ( wszystkie ) , uszczelniony dolot powietrza , czujnik spalania stukowego, wymieniony regulator ciśnienia na używany sprawny lecz myslę nic do tego nie ma z racji tego, że na gazie też są problemy. Ktoś ma jakiś pomysł ? Jest wiele postów na ten temat spędziłem nad tym wiele godzin, ale żaden nie jest pasującym do mojego żadna wymiana nie odniosła skutku. Dodam, że są bardzo wyraźnie wyczuwalne spaliny.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Rozrząd jest poprawnie ustawiony?
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Kolego zobacz czy masz ten sam problem po odłączeniu aku na 10 min.
    Miałem podbny problem i wynikał z uszkodzonego sterownika LPG,który podawał jakies napięcie do ECU. Po resecie było OK na kilka na kilkunastu godzin.
    Czuć było spaliny, brak przyspieszenia itp.
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Najpierw to musi dobrze działać na benzynie dopiero w gazie można szukać.
  • Poziom 12  
    Tak akumulator był wyciągany na całą noc po to by go naładować a co do rozrządu pewnien nie jestem. Był wymieniany w 2009 roku.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Przy wtrysku mechanicznym to podstawa.
  • Poziom 12  
    Wtryskiwacze sprawdzone podają paliwo dobrze , filtr paliwa wymieniony. Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł ? Auta szkoda jest dobrze zachowany i co najważniesze zdrowe podwozie wraz z budą.
  • Poziom 18  
    Ciśnienie paliwa zmierz!
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Ustawiałeś wartość prądu na nastawniku ciśnienia? A szczelina na klapie spiętrzającej ma prawidłową wielkość? Mówisz, że czuć paliwo sonda lambda sprawna (o ile jest)?
  • Poziom 12  
    Regulator Ciśnienia mam elektroniczny i chyba tutaj w nim nie ma możlwości regulacji ( zdjęcie) co do klapy spiętrzającej spróbuje się za nią zabrać . Sondy nie mogłem znaleść . Audi 80 B3 2.0 - Brak mocy , szarpie , nie trzyma obrotów
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Jeżeli cię to zainteresuję to poszukam i wrzucę książkę D. Korpa "Reguluję i naprawiam". Tam masz opisane te wszystkie czynności regulacyjne a także niektóre naprawy, może cię to naprowadzi na jakiś trop.
  • Poziom 12  
    bardzo byłbym wdzięczny , ciężki silnik do ogarnięcia a mechanika też ze świecą szukać
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Manometrem sprawdź ciśnienie na wtrysku rozruchowym (najprościej) , ma być 5,5-6 bar , wtryski wyjmij na zewnątrz do miski włącz pompę na krótko i klapą je włącz powoli i do maxa ,mają kurzyć równo bez "igieł" na boki.Ma być taki fajny dzwięk jak z fleta. Na wlocie do rozdzielacza w śrubie masz sitko/filtr zapewne zapchane jak od nowości nikt go nie ruszał , do wywalenia.
    Nowy wtryskiwacz 260/szt. ale w ultradzwiękach powiniwen dojść do siebie (mają je w serwisach komórek)