Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łucznik 877, jak naprawić maszynę do szycia

05 Kwi 2015 18:37 8511 9
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie

Chciałbym wiedzieć się czy moja maszyna do szycia jest sprawna, jestem nowicjuszem i chciałbym się dowiedzieć czy z nią jest wszystko ok czy po prostu nie umiem jej poprawnie wyregulować/obsłużyć. Zakładając że mam dobrze założoną nić główną (górna) to mam problem z instalacją tej małej dolnej szpulki. Wg mnie ta cała obudowa jest zbyt luźna to raz, nie wiem dokładnie jak poprowadzić tam nić to dwa, a trzy jak już "połączą się" te dwie nici to po ok 10 cm szycia zacznie plątać nici z tej dolnej szpulkę i urywa szew/marszczy materiał i wszystko i tak w kółko.
    Na zdjęciach przedstawiłem tą dolną szpulkę, może brakuje tam jakiegoś elementu że jest to luźne?a może problem jest gdzieś indziej, nie wiem, proszę o pomoc Łucznik 877, jak naprawić maszynę do szycia Łucznik 877, jak naprawić maszynę do szycia Łucznik 877, jak naprawić maszynę do szycia Łucznik 877, jak naprawić maszynę do szycia
  • Poziom 15  
    Do wymiany jest bębenek na 100%. Potrzebuję jeszcze jednego zdjęcia, pod chwytaczem znajduje się kosz chwytacza - i na nim w jednym miejscu jest ścięta część - potrzebuję tylko wiedzieć dokładnie, w którym miejscu się ona znajduje:
  • Poziom 2  
    Proszę o podpowiedź gdzie jest ta część, bo nie widzę tego elementu w maszynie.
    Dołączam dwa kolejne zdjęcia, które może pomogą w zdiagnozowaniu usterki.
    Jeśli już będziemy pewni, że to o ta część chodzi dokładniej, to poproszę także o podpowiedź/linka gdzie można taką część zakupić.

Pozdrawiam
    Paweł
  • Poziom 15  
    Pod chwytaczem - te wielkie koło, które widać na zdjęciu :)
  • Poziom 2  
    a na którym zdjęciu widać ten element?
  • Poziom 15  
    Dobra nie ważne.
    Tak jak pisałem wcześniej, do wymiany jest bębenek.
  • Poziom 2