Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

New Holland 8340 96r. - Ford New Holland 8340 ciśnienie oleju

bango29 05 Apr 2015 23:55 16494 26
  • #1
    bango29
    Level 9  
    Witam.
    Potrzebna pomoc. Mam problem z New Holland 8340 96r. ,(trzy filtry na pompie i zgary takie jak na obrazku).
    Gdy zapalam silnik, to ciągnik jakby pracował pod obciążeniem. Z tyłu jeden z węży przy rozdzielaczu bardzo mocno się napina (isilnik jęczy), gdy porusza się hydrauliką (np. podnosi się podnośnik) wskakuje na trochę większe obroty i silnki ładnie pracuje(i nie jęczy). Ciągnik dość szybko dostaje temperatury, jak sie nim trochę pojeździ po pewnym czasie uciekają biegi i trzeba dużo obrotów żeby coś ruszył (ukazuje się czerwona kontrolka od ciśnienia). Też po pewnym czasie gdy silnik chodzi poukazuje się na lewym wyświetlaczu symbol, ale wtedy gdy spadnie kreska poziomu (tego symbolu) tak jak zaznaczyłem na obrazku poniżej, a na środkowym STOP. Co oznacza ten symbol?

    New Holland 8340 96r. - Ford New Holland 8340 ciśnienie oleju
  • #2
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Brak ciśnienie oleju ,wymień filtr oleju na oryginał . Nie dasz rady ściągnij mechanika.
  • #3
    User removed account
    Level 1  
  • #4
    bango29
    Level 9  
    Jutro sprawdzę ten bloczek i dam znać.
  • #5
    bango29
    Level 9  
    Sprawdzilem ten zawór ,kręciłem nim w dwie strony i nic ,a co do rozdzielacza to nie wiem bo są dwa . Czy może być coś jeszcze?

    Dodano po 20 [minuty]:

    A którą śrubą pokręcać lewą czy prawą z wyjściem na cienką rurkę ,bo kręciłem tą od tej rurki.
  • #6
    bango29
    Level 9  
    Chłodnica olejowa jest zimna a silnik dalej gorący . ma ktos schemat układu chłodniczego (termostatu )?
  • #7
    User removed account
    Level 1  
  • #8
    User removed account
    Level 1  
  • #9
    bango29
    Level 9  
    Witam,
    Na obwodzie sterowania pompą 0 ciśnienia oleju (sprawdzałem zegarem) Niema przepływu oleju z hydrauliki zewnętrznej do trójnika (zaworu zwrotnego). W czym może być problem? Proszę o pomoc !!!
  • #10
    661976242
    Level 2  
    Mam problem z hydrauliką w fordzie 8340 97r : Na ciepłym oleju pompa hydrauliczna głośno pracuje ( podczas używania wyjść zewnętrznych do np wywrotki) pompa wyje , wąż zaczyna wibrować jakby pompa zasysała powietrze. Przy kiprowaniu zaświeca się kontrola od ciśnienia oleju w skrzyni. Odczuwalne jest to że po nagrzaniu oleju gorzej działa wspomaganie. Dodam tylko że mój ciągnik ma pompę z trzema filtrami. Czy to oznacza konieczność wymiany pompy/ pomp?
  • #11
    User removed account
    Level 1  
  • #12
    661976242
    Level 2  
    Dziękuję za radę kolego.
    Wygląda na to że pompa zębata jest do wymiany. Czy istnieje możliwość wymiany samej pompy zębatej? ( w necie widziałem tylko zestaw zębata z tłoczkową koszt powyżej 8 tyś). Chciałbym też tą ewentualną wymianę wykonać sam , ale nie wiem czy po wymianie są konieczne jakieś regulacje ciśnienia itp ?
  • #13
    User removed account
    Level 1  
  • #14
    robert031182
    Level 2  
    Witam,jestem tu nowy więc najpierw chciałem się przywitać.
    Posiadam Forda8340 96r. mam problem z tym,że po przejechaniu ok.3km zaświeca się kontrolka od zapchanego filtra lub słabego ciśnienia pompy filtr jest nowy(nie oryginał) ale na oryginalnym było to samo.po zaświeceniu kontrolki podnośnik w najwyższej pozycji opada parę cm i po chwili się podnosi do maksymalnej wysokości.W czym może być problem?
  • #15
    User removed account
    Level 1  
  • #16
    robert031182
    Level 2  
    Tak zmienia się ale nie jest to odgłos taki jakby była bardzo obciążona .A manometr podłączyć do wyjść hydrauliki zewnętrznej czy gdzie?
  • #17
    User removed account
    Level 1  
  • #18
    robert031182
    Level 2  
    Zmierzyłem ciśnienie i na wolnych obrotach wyszło 0,5 bara dopiero przy obrotach 1750 osiągnął 2,5bara
  • #19
    witja1980
    Level 10  
    Witam
    Posiadam forda 8240 sle 94 rok. pojawił sie problem z podnośnikiem a mianowicie nie chce on opadać, tak jakby cały czas pracowała pompa i podnosiła. Co to może być. Z góry dziękuję za pomoc
  • #20
    User removed account
    Level 1  
  • #21
    witja1980
    Level 10  
    Witam
    pracę pompy już ogarnołem był przycięty zawor z linka od hydrauliki na zewnątrz. Ale podnośnik dalej nie opada, jeżeli przekręcę wajchę tą koło siedzenia z prawej strony od blokowania podnośnika w pozycje na środku między zablokowaniem a odblokowaniem to bardzo bardzo powoli opada ale jak przełączę na podnośnik to nie mogę opuścić. Jeżeli chodzi o elektrozawory o których mówisz to które to bo powiem jestem trochę zielony.
    Pozdrawiam
  • #22
    User removed account
    Level 1  
  • #23
    witja1980
    Level 10  
    Po przełożeniu elektrozaworów pojawił się błąd 24 i nic nie działało (podnośnik był w pozycji dolnej, jeden z elektrozaworów jakby był przycięty i musiałem go mocno nacisnąć aby zaczął się ruszać) wiec zamieniłem z powrotem i teraz jest ok. Dzięki za pomoc jak mogę się odwdzięczyć?
    P.S co to za błąd 24
  • #24
    User removed account
    Level 1  
  • #25
    witja1980
    Level 10  
    Witam
    Mam jeszcze jedno pytanie co może być powodem świecenia się kontrolki od zapchanego filtru hydrauliki - filtr nowy, świeci się na rozgrzanym oleju i jeżeli dodam gazu. Na wolnych obrotach gaśnie.
    Pozdrawiam
  • #26
    TraktorManiak
    Level 11  
    Witam
    New holland 8340 ciśnienie na wyjściu szybkozłączy od kiprowania 24*0atm czy to nie za dużo? prawdopodobnie poprzedni właściciel coś podkręcił. Jakie powinno być ciśnienie prawidłowe? ciągnik wyposażony w tura. ewentualnie gdzie mogę zmniejszyć ciśnienie?
    ojawił się przeciek na pompie w czasie pracy może to dlatego że to ciśnienie takie wysokie?
    Prosze o podpowiedz jeśli ktoś coś by wiedział, dziękuje