Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet - WP nie działa prawidłowo

06 Kwi 2015 08:30 3714 12
  • Poziom 11  
    Witam, nie jestem pewien czy jestem na dobrym forum.
    Mój problem polega na stronie Wirtualnej Polski (net) Otóż, bardzo często strona się resetuje (zawiesza) nie mam pojęcia dlaczego, dzieje się tak od ok. miesiąca. Z żadną inną stroną www. nie mam kompletnie problemów tylko z WP. Używam kom. stacjonarnego i przeglądarki Firefox, mam też zainstalowany Explorer i próba na nim nic nie zmienia-ten sam problem.
    Proszę o radę, dodam że jestem "amatorem" w tej dziedzinie.

Pojawia się taki komunikat:

"Połączenie zostało zresetowane

Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem."
  • Poziom 29  
    Witaj.

Uruchom wiersz poleceń (CMD) i wpisz:

Code:
    tracert www.wp.pl

Wrzuć tutaj wynik (najlepiej zrzut ekranu).
  • Poziom 11  
    Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
    (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Pudel>tracert www.wp.pl

Trasa śledzenia do www.wp.pl [212.77.100.101]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
    2 1 ms 1 ms 1 ms 10.1.248.169
    3 1 ms 1 ms 1 ms ge-lt1-tm1.ip4.artcom.pl [94.246.128.97]
    4 1 ms 1 ms 1 ms ge-lb1-r2.ip4.artcom.pl [94.246.128.66]
    5 2 ms 1 ms 2 ms 194.1.253.216
    6 22 ms 22 ms 22 ms wp.tpix.pl [195.149.232.110]
    7 23 ms 22 ms 23 ms rtr4.rtr-int-2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.77]
    8 22 ms 22 ms 22 ms www.wp.pl [212.77.100.101]

Śledzenie zakończone.