Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet - WP nie działa prawidłowo

06 Kwi 2015 08:30 3714 12
  • Poziom 11  
    Witam, nie jestem pewien czy jestem na dobrym forum.
    Mój problem polega na stronie Wirtualnej Polski (net) Otóż, bardzo często strona się resetuje (zawiesza) nie mam pojęcia dlaczego, dzieje się tak od ok. miesiąca. Z żadną inną stroną www. nie mam kompletnie problemów tylko z WP. Używam kom. stacjonarnego i przeglądarki Firefox, mam też zainstalowany Explorer i próba na nim nic nie zmienia-ten sam problem.
    Proszę o radę, dodam że jestem "amatorem" w tej dziedzinie.

    Pojawia się taki komunikat:

    "Połączenie zostało zresetowane

    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem."
  • Poziom 29  
    Witaj.

    Uruchom wiersz poleceń (CMD) i wpisz:

    Code:
    tracert www.wp.pl


    Wrzuć tutaj wynik (najlepiej zrzut ekranu).
  • Poziom 11  
    Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
    (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

    C:\Documents and Settings\Pudel>tracert www.wp.pl

    Trasa śledzenia do www.wp.pl [212.77.100.101]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
    2 1 ms 1 ms 1 ms 10.1.248.169
    3 1 ms 1 ms 1 ms ge-lt1-tm1.ip4.artcom.pl [94.246.128.97]
    4 1 ms 1 ms 1 ms ge-lb1-r2.ip4.artcom.pl [94.246.128.66]
    5 2 ms 1 ms 2 ms 194.1.253.216
    6 22 ms 22 ms 22 ms wp.tpix.pl [195.149.232.110]
    7 23 ms 22 ms 23 ms rtr4.rtr-int-2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.77]
    8 22 ms 22 ms 22 ms www.wp.pl [212.77.100.101]

    Śledzenie zakończone.

    C:\Documents and Settings\Pudel>
  • Poziom 29  
    Nie widzę problemu tutaj, jednak już mogę Ci napisać, abyś skontaktował się z Artcom'em.
    Piszę do kolegi (mieszka na podwalu) i u niego tez pojawia się problem, nie tylko z wp.pl.

    Dowiedziałem się, że ostatnio mają problemy z DNS.
    Nie wiem jak teraz jest u Was, ale jak ja mieszkałem na Podłężu, to MAC karty dobijany był do kabla. Może zmiana DNS Ci pomoże.

    Minęło już sześć lat odkąd się z Jaworzna wyprowadziłem, ale widzę, że Artcom miewa problemy wciąż.
  • Poziom 11  
    Wielkie dzięki :D ale czy osobiście sam nie mogę nic zdziałać...?
  • Poziom 29  
    Możesz spróbować zmienić DNS, ale muszę wiedzieć, jak jesteś połączony z internetem..
    masz przypisany MAC adres karty do kabla, czy korzystasz z routera?
  • Poziom 11  
    Nie znam się na tych skrótach (mac, dns, itp) mam połączenie przez router dwa inne laptopy w mieszkaniu, a mój kom. jest połączony kablem z siecią.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Właśnie w tym momencie WP.pl się zawiesiła, a sprawdzałem na laptopie w innym pokoju WP, i wszystko jest w porządku. Czy to problem z moim stacjonarnym kop.???

    Dodano po 4 [minuty]:

    Chciałem jeszcze dodać że kiedy wchodzę bezpośrednio na pocztę WP.pl wszystko jest OK!, ale przy wylogowywaniu pojawia się problem i komunikat "błąd wczytywania strony"
  • Poziom 29  
    Rozumiem.

    Możesz zalogować się do routera?
    Logowanie odbywa się przez pasek adresu (tam, gdzie wpisujesz www).
    Wpisz tam adres routera (bramy domyślnej).
    Poprosi Cię o nazwę użytkownika i hasło.
    Najczęściej jest to admin i admin.

    Jak nie wiesz jaki masz adres do routera, to uruchom konsolę i wpisz ipconfig.
    Brama domyślna to adres Twojego routera.

    Aby zmienić DNS, najlepiej zrobić test.
    Użyj do tego namebench http://code.google.com/p/namebench/

    Wybierze Ci najlepsze DNS.
    Jak już je będziesz miał, to musisz je wprowadzić do routera, w miejsce, gdzie masz adresy DNS.

    U mnie wygląda to tak:
    Internet - WP nie działa prawidłowo

    EDIT:

    Dopiero zobaczyłem Twoje dopiski..
    Wykonaj jeszcze logi FRST do działu pogotowie antywirusowe.
  • Poziom 11  
    Próbowałem tych wszystkich "kombinacji" które mi poleciłeś, dzwoniłem do ART-COM-u i nadal problem się pojawia. Co prawda nie mam pewności czy zrobiłem to dobrze, jednak jest tak jak wcześniej. W ART-COM-ie rozkładają ręce mówiąc że z ich strony wszystko jest OK. Próbowałem z synem, który się zna na tym dużo lepiej niż ja, no i...Klapa!
    Wielkie dzięki za chęci kolego, pozdrawiam
    Pudl 99
  • Poziom 29  
    Czy wykonałeś logi do działu pogotowie antywirusowe?
    Może na Twoim komputerze zamieszkuje szkodnik, który wciąż wysyła zapytania do serwera i przez to Cię blokuje..
  • Poziom 11  
    Też o tym pomyślałem, problem w tym że nie wiem jak to wykonać. Używam Avasta, ostatnio przeskanowałem i wykrył jakieś dwa zagrożenia, które przeniósł do kwarantanny, więc myślałem że wszystko jest wporzo.