Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Satel GSM LT-1 - Versa 15+ GSM LT-1 więcej numerów do powiadomiwnia

06 Kwi 2015 13:32 1479 21
  • Poziom 8  
    Witam, jestem początkującym w centralach alarmowych. Mój problem polega na tym, że posiadam w domu centralę Versa 15 oraz moduł GSM LT-1 dzwoni on na jeden numer chciałbym aby dzwonił on na 4 numery wpisywałem je w ustawieniach centrali poprzez manipulator i nadal tylko dzwoni na ten jeden który ustawił instalator. Posiadam przewody do programowania moje pytanie jest takie czy tę pozostałą część numerów na które ma dzwonić mam ustawić w centrali czy bezpośrednio w module GSM LT-1 poprzez DLOAD 10 z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 20  
    Witam,

Ma kolega nazwy urządzeń warto skorzystać z wyszukiwarki np.google wklepać nazwę urządzenia mi pod 1 linkiem wyskoczył odnośnik do strony producenta a tam instrukcje i odpowiedź na kolegi pytanie... dobra dość pouczania teraz konkrety podłączyć lt-1 z komputerem i tam masz zakładkę gdzie możesz dodać nr do powiadomienia.

Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Dziękuję kolego za pomoc
  • Poziom 11  
    W centrali ustawisz numery tel. na które ma dzwonić centrala (jeśli jest podłączona do linii tel). Musisz skorzystać z DLOAD 10 i zaprogramować moduł bezpośrednio.
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    To tak dla uporządkowania informacji.
    Przede wszystkim autor niech się najpierw zapozna z instrukcjami, w których faktycznie można znaleźć odpowiedzi na te pytania.

Jakie kable posiada autor? Do LT-1 i do VERSY są różne kable. Chyba, że posiada nowy kabel USB-RS od Satela.
    Numery tel. wpisuje w centrali w oknie "Powiadomienie". Nie w module. W zasadzie w module nie ma potrzeby nic wpisywać, skoro jest już skonfigurowany (pin, centrum, pager sms).

W centrali należy:
    - wpisać numery tel. (uwzględniając początek "Pager", jeśli mają być SMS'y)