Witam,
jak w temacie 807 2.0 HDI na simensie SID 803a. Auto po wymianie sprzęgła z kołem dwumasowym, podobno po tej wymianie zaczęły się sporadyczne problemy z odpalaniem. Faktycznie nie ma żadnej reguły kiedy nie chce palić. Pierwsze podpięcie i błędy jak poniżej.
.
Przyjrzałem się w jakich okolicznościach te błędy występują i jak się okazało zauważyłem iż ramka zapisała napięcie akumulatora około 1V. dla przykładu
Poprawiłem punkty masowe, próbowałem na różne sposoby wywołać usterkę, niestety auto nie zgasło. Minął tydzień i powtórka z rozrywki, pojawiły się następujące błędy
W międzyczasie w dzienniku zdarzeń BSI pojawił się błąd przekaźnika power latch - zwarcie do plusa.
Zastanawia mnie jeszcze napięcie konwertera przy niektórych błędach ma ono wartość około 1200 a przy innych ponad 3000 jeśli program nie przekłamuje. Przewody odpowiedzialne za masy są sprawne. Wygląda to na braki zasilania. Zasilanie na sterownik podawane jest z BSM? Sprawdzałem przejście przewodu przekazującego napięcie aku od BSM do ECU i też jest sprawny. Wydaje mi się iż szwankuje moduł BSM lecz chciałbym się spytać doświadczonych w temacie czy spotkali się z podobnymi objawami.
Wszystkim zainteresowanym z góry dziękuję.
jak w temacie 807 2.0 HDI na simensie SID 803a. Auto po wymianie sprzęgła z kołem dwumasowym, podobno po tej wymianie zaczęły się sporadyczne problemy z odpalaniem. Faktycznie nie ma żadnej reguły kiedy nie chce palić. Pierwsze podpięcie i błędy jak poniżej.

Przyjrzałem się w jakich okolicznościach te błędy występują i jak się okazało zauważyłem iż ramka zapisała napięcie akumulatora około 1V. dla przykładu

Poprawiłem punkty masowe, próbowałem na różne sposoby wywołać usterkę, niestety auto nie zgasło. Minął tydzień i powtórka z rozrywki, pojawiły się następujące błędy

W międzyczasie w dzienniku zdarzeń BSI pojawił się błąd przekaźnika power latch - zwarcie do plusa.
Zastanawia mnie jeszcze napięcie konwertera przy niektórych błędach ma ono wartość około 1200 a przy innych ponad 3000 jeśli program nie przekłamuje. Przewody odpowiedzialne za masy są sprawne. Wygląda to na braki zasilania. Zasilanie na sterownik podawane jest z BSM? Sprawdzałem przejście przewodu przekazującego napięcie aku od BSM do ECU i też jest sprawny. Wydaje mi się iż szwankuje moduł BSM lecz chciałbym się spytać doświadczonych w temacie czy spotkali się z podobnymi objawami.
Wszystkim zainteresowanym z góry dziękuję.