Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki monitor wybrać do 700/800 zł

Madstyle 09 Kwi 2015 21:57 831 2
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich

Planuje od jakiegoś czasu już kupić nowy monitor a dokładniej chodzi mi o jakis monitor 24 calowy budżet jaki moge poswiecic to 700/800 zł
    Pracuje w domu przy komputerze w ciemnym pokoju więc spędzam często przy monitorze po 6 do 8 godzin dziennnie...
    (dodam że nie jestem grafikiem więc nie chodzi mi o monitor dla grafika)
    Szukam monitora "Flicker Free" przy którym oczy będą się jak najmniej męczyły przy długiej pracy to bedzie priorytetem a druga sprawa to że też lubie sobie pograc od czasu do czasu w gry typu Battlefield Far Cry ogólnie gry szybkiej akcji itp wiec chodzi głównie o monitor do zastosowan typu praca,internet,gry,multimedia i tu moja prośba do was o pomoc w wyborze lub podpowiedzi jaki monitor wybrać do takich zastosowan wiem że za tą cene cudów nie będzie i tego nie oczekuje wcale ale szukam solidnego monitora który się sprawdzi do tych zastosowań

samemu przegladajac fora myślałem nad tymi monitorami :

-> iiyama Prolite X2483HSU
    (z tego co wyczytalem na forach ostatnio jest problem z tym monitorem wyskakuja w tym modelu czesto badpixele i to nie jest opinia 1 osoby więc to znięcheca do kupna tego monitorka)

-> Dell P2414H
    (Duzo ludzi pisze że jest w nim dokuczliwe srebrzenie czerni + IPS do ciemnego pokoju wielu mi odradzało)

-> BenQ GW2460HM
    (wiekszosc go poleca niestety ciezko juz dostac ten monitor w wiekszosci sklepow jest niedostepny)

-> BenQ BL2410PT

Co o myslicie o tych monitorach czy jakiś z nich jest wart polecenia czy może polecicie coś innego od siebie ? Każda propozycja mile widziana
    Pozdrawiam
  • Specjalista AGD
    Jakby dołożyć do ok. 1200zł, to masz np. Link.

Ideałem nie jest, ale myślę, że warto. Lepsze to już cena >2k zł.