Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

klimatyzacja nie działa seat alhambra

Paik. 09 Kwi 2015 22:26 930 5
  • #1 09 Kwi 2015 22:26
    Paik.
    Poziom 2  

    Witam jestem posiadaczem seata alhambry, i od pewnego czasu zauwazyłem ze po odpaleniu mruga mi climatronik. i nie załancza mi compresora. sprawdziłem czy napięcie dochodzi i dochodziło i wentylatory chodziły na pierwszym biegu. ale dzisiaj zauwazyłem ze jun nie mruga climatromik ale niestety juz nie dochodzi napiecie na kompresor ani na bezpiecznik. czy moze mi ktos pomóc w tej kwestii. pozdrawiam:) :|

    0 5
  • #2 09 Kwi 2015 22:41
    roncys
    Poziom 13  

    Mruganie climatronika oznacza występowania jakiegoś błędu w układzie klimy. Podepnij się odczytaj błędy i przejrzyj parametry fizyczne oraz sprawdź ciśnienie freonu oraz presostat. Sprawdź też rezystancję cewki stawidła kompresora.

    0
  • #3 09 Kwi 2015 22:49
    Paik.
    Poziom 2  

    czyli tak czynnik jest cefka jak wziełem na krutko tez się odzywa, ale teraz mam własnie taki przoblem ze cos się stalo ze ani się wentylatory nie załanczają ani nie dochodzi prąd do kompresora. czy wiesz moze gdzie lub co jest odpowiedzialne za dostarczenie napięcia do kompresora?? zaznacze jeszcze ze na bezpieczniku 30A w ogole nie ma prądu! :|

    0
  • #4 09 Kwi 2015 22:57
    roncys
    Poziom 13  

    Załączenie kompresora uwarunkowane jest wieloma czynnikami takimi choćby jak temperatura otoczenia , ciśnienie freonu (sprawdź presostat), obroty silnika ... w starszych setach climatronika wysyłał sygnał zalaczenia kompresora, w nowszych to sterownik silnika zezwala lub nie na pracę klimy.

    0
  • #5 10 Kwi 2015 11:15
    Paik.
    Poziom 2  

    A mozesz mi kolego napisac co to jest ten presostat jak go sprawdzic., i gdzie on sie znajduje.?

    0
  • #6 12 Kwi 2015 21:52
    roncys
    Poziom 13  

    Presostat to czujnik ciśnienia freonu znajdujący się na przewodzie od klimy w komorze silnika. Sprawdzisz go zwykłym miernikiem, a jeśli jest 3 pinowy to też dokładnie ciśnienie po podpięciu urządzeniem diagnostycznym.

    0
  Szukaj w 5mln produktów