Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo g565 Karta Graficzna Sterownik

10 Kwi 2015 18:53 1497 5
  • Poziom 5  
    Witam .

    Mam problem otóż posiadam laptopa marki Lenovo o modelu G565.
    Link do niego

    Link

    Mam w nim problem a mianowicie taki ,że nie mogę uruchomić go w sposób normalny . Wciskam przycisk i normalnie się uruchamia , jest obraz marka do biosu można wejść jednak pokazuje logo windowsa ( win 7 home premium 64bit ) normalnie je ładuje i zatrzymuje się na nim na jakieś 5-10 min po czym jest już tylko ciemny ekran po czym otrzymuje blue screan nie jest on jak zwyczajny ponieważ pojawia mi się na środku wyświetlacza i jest taki szybki ze nie da się zrobić zdj by pokazać . Z tego co przeczytałem i zrozumiałem chodzi o sterownik karty graficznej tak jakby nie był kompatybilny z komputerem czy windowsem .

    Dodam ze komputer w trybie Awaryjnym odpali na tym sterowniku do grafiki poprawnie i będzie pracował .

    Wiec zainstalowałem nowy system po czym komputer się normalnie uruchamiał zamiast karty graficznej tej ATI komputer podpisał ja jako standardowa VGA lecz nie można na nim nic zrobić . Obraz jest w złej rozdzielczości co bardzo Przeszkadza . Ten sterownik pozwala n wybór dwóch rozdzielczości tylko .

    Gdy instalowałem sterowniki ze strony producenta schemat się powtarzał . Wiec zainstalowały się poprawnie w menadżerze wszystko było ok . Czyli grafika podpisana sterownikiem beż żadnego trójkąta i tak dalej , Resetuje laptopa i już nie uruchamia się . Gdy w trybie awaryjnym go uruchomię w menadżerze jest grafika i nie ma na niej błędów jednak laptop nie uruchomi się poprawnie , Dopiero gdy usunę ten sterownik .

    Laptop jest troszkę ciepły podczas pracy lecz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie proszę o pomoc .

    Pozdrawiam Tomek .
  • Poziom 31  
    Cześć
    W tym modelu nagminnie odlutowuje się GPU ATI HD5470 (ATI 216-0774009), gościły 3 te G565 u mnie i 1 został do dziś (2 lata i 4m-ce) po pełnym reballingu- stosowanym u mnie tylko i wyłącznie w przypadku tego modelu i sprzętu po upadkach gdy układy nie należą do serii wadliwych

    Tomek19994 napisał:
    normalnie je ładuje i zatrzymuje się na nim na jakieś 5-10 min po czym jest już tylko ciemny ekran
  • Poziom 5  
    Czy ktoś wogóle potrafi mi pomoc ?
  • Poziom 16  
    Na początek przydałoby się zdjęcie bluescreena, może by coś więcej powiedziało. Włączysz kreatywność to na pewno zrobisz fotke;) Spróbuj zainstalować też starsze wersje sterownika GPU.
  • Poziom 31  
    To nie pomoże (chyba że), sprawdź jeszcze RAM, jeśli zdecydowałbyś się na naprawę pisz PW
  • Poziom 5  
    Witam , jestem.
    ramy pracuje poprawnie .

    A teraz laptop gdy cała noc nie pracował uruchomił sie poprawnie ( choc długo sie uruchamial ) ale jednak z poprawna grafika . I wyglada ze jest narazie wszystko ok . Choc uruchomiłem go jeszcze raz i również działa .

    Czuje ze bede musiał go rozebrać i wyczyścić może to cos pomorze .

    to nie jest chyba wina grafiki ... bo teraz normalnie np fifa 14 działa . bez scin .
    tu chyba chodzi o sterownik .

    Dodano po 3 [godziny] 12 [minuty]:

    Jeżeli ktos ma to proszę o wstawienie orginalnego sterownika tej grafiki .