Dzień dobry!
Czy koledzy mogliby mi doradzić w następującej kwestii.
Pracuję w kancelarii, w której miesięcznie drukuje ok. 4000 stron A4, niezbędny do pracy jest dwustronny podajnik do skanowania/kserowania oraz duplex i dobrze by było gdyby urządzenie miało faks.
Obecnie pracujemy na HP M4345 MFP, ale jest to już bardzo wyżyłowane urządzenie i średnio co drugie-trzecie kserowanie pliku dokumentów zacina mi papier w górnym podajniku, co nie ukrywam jest bardzo irytujące i zajmuje dużo czasu, bo przy zacięciu trzeba sprawdzać co się skserowało a co jeszcze trzeba powtórzyć plus oczywiście "niszczy" oryginały jak się zakleszczą...
Na oku mam dwie maszyny Xeroxa - Work Center 5330 oraz 5222. One są co prawda A3 ale ponoć koszty drukowania są niższe niż przy urządzeniu A4.
Ktoś może powiedzieć, czy opłacają się takie urządzenia, proszę? Które lepsze? Nie pociągną użytkującego finansowo? Dobrze drukują? Jakieś opinie? Czy maszyny Xeroxa są dobre? A może jakieś inne urządzenie, które sprawdziłoby się w kancelarii?
Urządzenie powinno być nowe, bo z używanymi urządzeniami nie mam dobrego doświadczenia - gumki są pozużywane i potem pobierają po kilka kartek na raz albo brudzą. Nie chciałabym, aby potem toner pustoszył portfel. Na nową maszynę mamy budżet do 6000-7000 tysięcy złotych.
Ponieważ HP ma wyświetlacz LCD, wybór padł 2 Xeroxy, które też taki mają, bo jest to duża zaleta przy przesyłaniu skanów po sieci do komputerów.
Pomóżcie kobiecie, bo w potrzasku!!
PS Czy urządzenia Xeroxa są dobre? Kupując nową maszynę mam gwarancję, ale raczej wolałabym by było niezawodne niż fakt, że mając gwarancję zawsze mogą mi je bezpłatnie naprawić, bo wtedy biuro jest bez drukarki, a rezerwowej nie mamy...
Czy koledzy mogliby mi doradzić w następującej kwestii.
Pracuję w kancelarii, w której miesięcznie drukuje ok. 4000 stron A4, niezbędny do pracy jest dwustronny podajnik do skanowania/kserowania oraz duplex i dobrze by było gdyby urządzenie miało faks.
Obecnie pracujemy na HP M4345 MFP, ale jest to już bardzo wyżyłowane urządzenie i średnio co drugie-trzecie kserowanie pliku dokumentów zacina mi papier w górnym podajniku, co nie ukrywam jest bardzo irytujące i zajmuje dużo czasu, bo przy zacięciu trzeba sprawdzać co się skserowało a co jeszcze trzeba powtórzyć plus oczywiście "niszczy" oryginały jak się zakleszczą...
Na oku mam dwie maszyny Xeroxa - Work Center 5330 oraz 5222. One są co prawda A3 ale ponoć koszty drukowania są niższe niż przy urządzeniu A4.
Ktoś może powiedzieć, czy opłacają się takie urządzenia, proszę? Które lepsze? Nie pociągną użytkującego finansowo? Dobrze drukują? Jakieś opinie? Czy maszyny Xeroxa są dobre? A może jakieś inne urządzenie, które sprawdziłoby się w kancelarii?
Urządzenie powinno być nowe, bo z używanymi urządzeniami nie mam dobrego doświadczenia - gumki są pozużywane i potem pobierają po kilka kartek na raz albo brudzą. Nie chciałabym, aby potem toner pustoszył portfel. Na nową maszynę mamy budżet do 6000-7000 tysięcy złotych.
Ponieważ HP ma wyświetlacz LCD, wybór padł 2 Xeroxy, które też taki mają, bo jest to duża zaleta przy przesyłaniu skanów po sieci do komputerów.
Pomóżcie kobiecie, bo w potrzasku!!
PS Czy urządzenia Xeroxa są dobre? Kupując nową maszynę mam gwarancję, ale raczej wolałabym by było niezawodne niż fakt, że mając gwarancję zawsze mogą mi je bezpłatnie naprawić, bo wtedy biuro jest bez drukarki, a rezerwowej nie mamy...