Zdobyłem taki o to gong z BMW
Tak się on prezentuje,
T1 sygnał typu "pik pik" (sterowany masą)
T2 sygnał typu gong (sterowany masą)
T3 sygnał stały ciągły (sterowany masą)
Wszystkie sygnały działają.
Teraz mam pytanie, czy jest możliwość podłączenia jednego sygnału T1 na zapalone światła, a sygnału T2 na otwarte drzwi?,
Kiedy próbowałem podłączyć (aku 12V) sygnały T1+T2, to sygnał T2 był wyparty przez sygnał T1 - słychać było tylko T1,
Wie ktoś czasem, czy można tak zrobić, czy takie połączenia na dłuższą metę spowodują uszkodzenie "brzęczka"?
![[VW Vento TDI] Sygnał włączonych świateł a "brzęczyk" z BMW [VW Vento TDI] Sygnał włączonych świateł a "brzęczyk" z BMW](https://obrazki.elektroda.pl/1402364800_1429012440_thumb.jpg)
Tak się on prezentuje,
T1 sygnał typu "pik pik" (sterowany masą)
T2 sygnał typu gong (sterowany masą)
T3 sygnał stały ciągły (sterowany masą)
Wszystkie sygnały działają.
Teraz mam pytanie, czy jest możliwość podłączenia jednego sygnału T1 na zapalone światła, a sygnału T2 na otwarte drzwi?,
Kiedy próbowałem podłączyć (aku 12V) sygnały T1+T2, to sygnał T2 był wyparty przez sygnał T1 - słychać było tylko T1,
Wie ktoś czasem, czy można tak zrobić, czy takie połączenia na dłuższą metę spowodują uszkodzenie "brzęczka"?