Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podłączenie domofonu WEKTA TK-6

sebbastal 15 Apr 2015 16:56 5802 11
    sebbastal
    Level 8  
    Witam. Czy może mi koś pomóc w podłączeniu domofonu wekta TK6. Dołączam zdjęcie starego domofonu. Pozdrawiam. Podłączenie domofonu WEKTA TK-6 Podłączenie domofonu WEKTA TK-6
    zybex
    Helpful for users
    Stary unifon nie ma żadnych oznaczeń przy wyprowadzeniach. Zapewne był do niego kiedyś opis. Teraz trzeba zobaczyć płytkę z drugiej strony i wszystko będzie jasne. Jak możesz to wklej takie zdjęcie.
    sebbastal
    Level 8  
    Jestem zielony w tych sprawach. Powiedz mi jaką płytkę ma sfotografować?
    zybex
    Helpful for users
    Chodziło mi o widok tej płytki z drugiej strony (musiałbyś wyłamać to prowizoryczne mocowanie), jednak znalazłem już opis identycznego unifonu.

Kolejno od góry masz:

masa
    mikrofon
    słuchawka
    wywołanie
    zamek
    zamek

Wekta od lewej:

wywołanie
    masa
    słuchawka
    mikrofon
    zamek
    zamek

Zapisz sobie jakie kolory kabelków były podłączone do wymienionych punktów lutowniczych. Następnie odłącz je (odetnij) i podłącz pod zaciski nowej Wekty. Tam gdzie są kabelki podwójne, to zrób identycznie, bo to przedłużenie do sąsiada. Wyjątkiem jest wywołanie. Każdy ma swój indywidualny kabelek i dlatego jest pojedynczy.
    sebbastal
    Level 8  
    Będę w kontakcie z tobą, bo nowy domofon będę miał jutro i nie chce do łączyć tego starego zanim nie dostane nowego. Jak dostanę nowy to zrobię zdjęcie blaszki jak ja wymontuje.
    zybex
    Helpful for users
    Już nie trzeba zdjęcia, bo wszystko ci opisałem. Jeżeli mimo to je wstawisz, to będę mógł jedynie zweryfikować swoje przypuszczenia. Po prostu wzorowałem swój opis na niemal identycznym unifonie. Jedyna różnica to śrubki zamiast lutowania.
    zybex
    Helpful for users