Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V

17 Kwi 2015 10:32 1269 7
  • Poziom 8  
    Witam
    Otwieram nowy temat, ponieważ bardzo miły admin zamknął temat...podejście do tematy bardzo słabe, zero chęci pomocy z jego strony. Ja jak najbardziej mogę zastosować normalny włącznik tylko żeby to nie przewyższało kosztów spawarki stąd, chciałem zastosować tradycyjny bezpiecznik 3 fazowy(koszt 25zł), prosty i wygodny. No ale jeśli nie to jak ten włącznik krzyżowy podłączyć i jaki ma być to typ, stary miał wytrzymałość 20A niestety to było za mało bo się rozpadł...więc pewnie powinno być 25A, załączam zdjęci nie znam się na transformatorach więc prosiłbym o wyrozumiałość i myślę, że tym razem uda się rozwiązać problem a z tego co wiem to jest więcej osób z podobnym problemem jak ja.

Pozdrawiam Michał Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V Naprawa włącznika spawarki z allegro 2-fazowej 230/400V
  • Poziom 36  
    Musisz rozwinąć trochę ten temat, bo rozumiem że uszkodził się włącznik spawarki po stronie pierwotnej. Co to był za przełącznik i dlaczego nie możesz wykorzystać do tego celu normalnego włącznika tak jak polecał Ci moderator?
  • Poziom 8