Witam,
Mechanik wymieniał kolektor ssący w mojej cromie i po tej wymianie auto muł, zaś MES nie widzi ECU. Skan DTC znajduje wszystkie inne moduły auta, ale nie ECU ...
Auto odpala, ale jedzie jakby na trybie awaryjnym
Mechanik mam wrażenie ze nie ma pomysłu i szuka po omacku.. chciałbym mu pomóc bo potrzebne mi auto dość pilnie... mam niejasne przeczucie że ten brak komunikacji z ecu jest kluczowy dla rozwiązania problemu mulenia sie auta (mając wgląd w dane z ecu można zobaczyć wartości parametrów i na tej podstawie wnioskować)...
Ma ktoś pomysł- dlaczego nie widać tego ECU?
Mechanik wymieniał kolektor ssący w mojej cromie i po tej wymianie auto muł, zaś MES nie widzi ECU. Skan DTC znajduje wszystkie inne moduły auta, ale nie ECU ...
Auto odpala, ale jedzie jakby na trybie awaryjnym
Mechanik mam wrażenie ze nie ma pomysłu i szuka po omacku.. chciałbym mu pomóc bo potrzebne mi auto dość pilnie... mam niejasne przeczucie że ten brak komunikacji z ecu jest kluczowy dla rozwiązania problemu mulenia sie auta (mając wgląd w dane z ecu można zobaczyć wartości parametrów i na tej podstawie wnioskować)...
Ma ktoś pomysł- dlaczego nie widać tego ECU?