Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator BCS - Komunikat "No rights!"

21 Kwi 2015 16:24 4335 15
  • Poziom 2  
    Witam,
    Posiadam rejestrator BCS, połączony do routera, internet PLUS. Do wczoraj wszystko działało jak należy, był stały podgląd poprzez web service (noip) oraz dedykowany program PSS. Rejestrator jest kilkadziesiąt kilometrów ode mnie, więc niestety w obecnej chwili nic nie mogę na nim podejrzeć (w sensie ustawień).
    Od wczoraj po normalnym zalogowaniu się na web service nie mam podglądu z kamer, po kliknięciu na wybraną kamerę pojawia się okienko No right. Tan samo gdy klikam na Config. Mogę wejść w wyszukiwanie, zobaczyć listę nagrań, zdarzeń ale nie mogę ich ani odtworzyć ani ściągnąć na komputer.
    Ale żeby było ciekawiej, poprzez program PPS mogę oglądać stan rzeczywisty, nagrania itp. Zarówno poziom dostępu poprzez stronę jak i przez program jest ten sam (ten sam użytkownik - administrator).
    Byłabym wdzięczna za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Na początek proponuję restart rejestratora i rutera o ile to możliwe (zdalnie komuś zlecić na miejscu) :]
  • Poziom 2  
    ;) Rejestrator jest sam w domu, chciałam go zresetować zdalnie, ale nie mam dostępu przez config. Chyba bez wizyty w miejscu pobytu rejestratora się nie obędzie.
    Dziękuję za sugestię.
  • Poziom 16  
    Jeśli nie ma ustanowionego innego użytkownika niż admin to chyba nic się zdalnie nie da zrobić, nie wiem jaki to BCS ale można spróbować ADMIN'a w haśle 666666 lub 888888 lub innego fabrycznego wg jego modelu. Gdyby się udało, stworzyć nowego użytkownika, nadać mu odpowiednie uprawnienia i z niego korzystać przy zdalnym podglądzie.

    PS. Biedny rejestrator :/ sam w domu :] haha
  • Poziom 8  
    Nic więcej nie wymyślę, ale podpowiem że ja w takich odległych "obiektach" robie reset routera (niestety często się zawiesza) czy rejestratora za pomocą wysłanego Sms'a do przystawki gsm np Kompakt5. Jeśli w budynku jest alarmu z powiadomieniem np. do agencji ochrony czy bezpośrednio do zainteresowanej osoby, nie jest to problemem. Może warto i o takim ułatwieniu pomyśleć?
  • Poziom 1  
    Hej.

    Mam dokładnie ten sam problem, próbowałam ze zmienianiem ustawień dla ActivX i zresetowałam rejestrator. Nic nie działa. Co jeszcze mogę zrobić?

  • Poziom 43  
    @Megane8 Zrestartować rejestrator, sprawdzić czy masz dla użytkownika z którego korzystasz nadane pełne uprawnienia dostępu.
  • Moderator - Sieci, Internet
    Wrzuciłeś adres IP lub domenowy do trybu zgodności w IE?
  • Poziom 13  
    Mam podobną sytuację. Mieszkańcy po zalogowaniu się przez IE nie mają możliwości podglądu z kamer ponieważ wyświetla się komunikat "no right". Najciekawsze jest to, że wszystko działa prawidłowo gdy użytkownik zaloguje się przez program PSS lub SmartPSS
  • Poziom 9  
    Hej, mam ten sam problem, haslo wchodzi ale przy probie wejscia w konfig od razu no right, mialem standardowe haslo i mysle ze ktos shakowal rejestrator a Wy tez mieliscie haslo domyslne? czy udalo sie Wam rozwiazac ten problem? probowalem sie logowac na konto 666666 ale tez po zalogowaniu ten sam komunikat tak jakby ktos pozmienial uprawnienia ale czy to mozliwe?

    przez PSS i aplikacje na iOS obraz z kamer dziala bez problemu.
  • Poziom 17  
    Witam .

    Czy komuś udało się rozwiązać ten problem .
    U mnie tez to pojawiło się kilka dni temu
    W/g mnie może chodzi o wersje IE 11 widok zgodności włączony.

    Pzdr mIrek
  • Poziom 1  
    Mam podobny problem. Co kilka dni przy próbie podglądu pojawia się komunikat - nie masz uprawnień-. Loguję się z konta administratora.
    W zakładce kont pojawia się komunikat że urządzenie zostało shakowane. Po usunięciu komunikatu wszystko wraca do normy.
    Jeszcze nie wiem skąd się to bierze. Hasła i porty zmienione z fabrycznych.
  • Specjalista automatyka domowa
    Jak wystawiacie BCSa na świat przez DMZ to się nie dziwcie, że tak macie. Exploity są powszechnie dostępne w sieci. W sumie można nawet uceglić BCSa przez sieć.
    Absolutne minimum to nie stawianie rejestratora w DMZ oraz zmiana wszystkich otwartych portów oraz haseł.
    Zwłaszcza nie wypuszczanie portu telnetu na świat. Chociaż bardziej ogarnięty script kiddie jest w stanie zhakować BCSa dostępnymi exploitami pomimo zmian portów i haseł.
  • Poziom 2  
    U mnie też pojawił się komunikat "NIE MASZ UPRAWNIEŃ" gdy próbowałem wyświetlić podgląd na przeglądarce. Po usunięciu jednego z kont jak pisze kolega wyżej problem zniknął. Macie może pomysł jak się przed tym ustrzec na przyszłość?
  • Poziom 13  
    U mnie okazało się, że ktoś się włamał poprzez sieć i stworzył sobie konto a inne konta usunął.
    Serwisant od monitoringu powiedział, że ten ktoś użył telnetu do włamu.
    Telnet mamy już zablokowany, zobaczymy czy sytuacja się powtórzy.
  • Poziom 2  
    Wyłączenie DMZ pomogło