Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault laguna II 2.0T - Jaki reduktor na zamianę mam IG1turbo

fazior 22 Apr 2015 21:28 2199 13
  • #1
    fazior
    Conditionally unlocked
    Witam. Potzrebuję pomocy w doborze reduktora do laguny II 2.0T 163KM. Aktualnie mam IG1Turbo już raz regenerowałem ale na jakiś zamiennikach bez klapek tylko gumki. i dalej mam z nim problem.A pełny zestaw trochę drogo wychodzi do tego reduktora.Czy jest możliwość zamiany tego cuda na coś tańszego tym bardziej że wiele osób twierdzi że ig1turbo jest za słaby do silników uturbionych z tą mocą.Pozdrawiam i jeśli żle wsatwiłem temat proszę o poprawę a nie usuwanie go.
  • #3
    fazior
    Conditionally unlocked
    Też sie nad tym zastanawiałem ale sprzedawca z serwisu nagaz24 powiedział że tak sobie nie mogę zamienić parownika jeśli mam ig1 Turbo bo że niby zmianą parownika moge sterownik od gazu uszkodzić. Troszkę mi się tu wierzyć nie chce ale biorę to pod uwagę. I dlatego wolę zapytać.I jeszcze mam pytanie gdzie powinien być wpięty przewód o podcisnienia od reduktora w kolektor ssący czy w obudowę filtra powietrza. Bo widziałem w wielu autach takie rozwiązanie.A jak się to ma w silniku z turbiną. Pozdrawiam
  • #4
    przemek25l
    Level 29  
    Podcisnienie w kolektor ssacy. Drugi przewod nadmiarowy z zaworu bezpieczenstwa tez. Niektorzy właśnie nadmiar tam dawali. Możesz spokojnie zakładać bez żadnych obaw. Pamietac należy ze po zamontowaniu należy wykonać pełną regulację. Jedyny problem jaki mozesz mieć to czujnik temperatury bo nie będzie go gdzie wkręcić więc mozesz kupić czujnik landi renzo ktory jest montowany na wężu. Jest to trójnik w który jest wkrecony czujnk temperatury. I po sprawie.
  • #5
    fazior
    Conditionally unlocked
    U mnie czujnika temperatury nie ma i nie wiem czy to nie tego czasem wina.że mi tak podszarpuje. a teraz to już coraz cześciej
  • #8
    fazior
    Conditionally unlocked
    No a czy te reduktory aby napewno są dobre. Bo czytałem coś na forum lpg że dwóch gości mieli problemy z nowymi i reklamowali. Ale nie wiem jak się to zakończyło.
  • #9
    przemek25l
    Level 29  
    Zamontowalem parę sztuk zaden nie wrócił. Była partia z czarnymi membranami i tam faktycznie był problem. Z tego co wiem teraz robi Continental i nie ma problemu. W razie czego w okresie gwaracji wszystko jest usuwane bezplatnie. Poza tym na początku wszystkiego nie przewidzą, reduktor juz jest tyle na rynku ze wady wyeliminowali.
  • #10
    fazior
    Conditionally unlocked
    No to może sie skuszę. Ale czy szarpanie podczas przyśpieszania to winny bedzie reduktor.Oczywiście układ zapłonowy wyeliminowany. A tak z ciekawości co sądzisz o świecach irydowych do gazu??I według ciebie jaka powinna być rurka doprowadzająca gaz z butli do reduktora ja mam fi 6 ale teraz jestem po zabiegu i dławik wyjęty z wielozaworu.Pozdrawiam A i wtryski nowe białe medy.
  • #12
    fazior
    Conditionally unlocked
    Kolego a jak można sprawdzić reduktor czy wtryski jak i co można wyelimonować w jaki sposób. Żeby wiedzieć co wymienić aby był problem rozwiązany.Pozdrawiam
  • #14
    fazior
    Conditionally unlocked
    Witaj. A wiec zamówiłem reduktor ale nie acr01 tylko kme gold turbo do 360 koni.Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale tak mi doradził niby technik w sklepie.Że acr01 nie jest do silników turbo a ten jest polecał jeszcze kme silver do 240 ale zdecydowałem sie na gold myślę że troszkę zapasu się przyda. Co o tym sądzisz? Pozdrawiam