Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 807 2.0 - Potrzebny schemat, cały czas wskazuje rezerwę.

rafal.jaro 23 Apr 2015 20:09 1560 15
  • #1
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Witam potrzebuje schematu. Peugeot 807 Diesel 2005 rok 10533U9 EZW 069843 dla SEDRE schematów Peugeota.

    Problem jest taki że cały czas wskazuje rezerwę. Dwa kable od pływaka, niebieski i zielony dochodzą do wyświetlacza głównego jest na nich opór około 450 ohm po zabujaniu budą skacze od 400 do 500 i staje na 450 więc pływak i reszta jest ok.
    Natomiast do elektronicznego wskaźnika paliwa dochodzą inne kable, skręcane po dwa wyglądające na CAN. Tylko niebieski ma łączność z tym od pływaka. Wskaźnik cały czas pokazuje rezerwe. Ma ktoś schemat?
  • #2
    wasylek112233
    Level 18  
    z tego co znalazłem w swoich katalogach to powinno być od 80 do 360 ohm
    im mniej paliwa tym wieksza rezystancja ... po zatem co to za metoda bujania autem.
    czy aż tak Cięzko jest otworzyć zbiornik??
    skąd masz pewność chociążby, ze sie nie zacioł??
    i pracuje tylko w minimalnym zakresie ... ????
    lenistwo jest matką wynalazku...:D
    ale jest też ryzykowne i nie zawsze popłaca...
  • #3
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    wasylek112233 wrote:
    z tego co znalazłem w swoich katalogach to powinno być od 80 do 360 ohm
    im mniej paliwa tym wieksza rezystancja ... po zatem co to za metoda bujania autem.
    czy aż tak Cięzko jest otworzyć zbiornik??
    skąd masz pewność chociążby, ze sie nie zacioł??
    i pracuje tylko w minimalnym zakresie ... ????
    lenistwo jest matką wynalazku...:D
    ale jest też ryzykowne i nie zawsze popłaca...


    kolego zbiornik otwierany pracuje od jakichś 200 do 1400 ohm.
    więc to nie lenistwo :) Co do bujania autem to wtedy widać że pływak "pływając" zmienia rezystancje, więc się nie przywiesza itp.
    Stwierdzilismy ze jest ok wiec zbiornik założony, a nadal jest problem. Licznik widzi że jest rezerwa zero paliwa.

    potrzebny schemat.
  • #5
    diodabg
    Level 30  
    Niedawno naprawialem corolle verso też stał wskaźnik paliwa przyczyną był rozbierany licznik i ktoś za mocno wcisnął wskazówkę i się zablokowała ;-)
  • #6
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    3 wskaźniki? nie wiem czy to podpiąć ale delphi robiłem test i wskaźnik sam w sobie działa, jak wida problem jest w połączeniu.

    Dodano po 46 [sekundy]:

    diodabg wrote:
    Niedawno naprawialem corolle verso też stał wskaźnik paliwa przyczyną był rozbierany licznik i ktoś za mocno wcisnął wskazówkę i się zablokowała ;-)


    tam nie ma wskazówki, wszystko cyfrowo na wyświetlaczu...
  • #8
    wasylek112233
    Level 18  
    weż rezystor 100ohm i wepnij zamiast czujnika poziomu paliwa,... bo mi całyczas pokazuje inną wartosć we wszystkim co znajduje...
  • #9
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Strumien swiadomosci swia wrote:
    A ile widzi paliwa w baku licznik?


    o to chodzi że widzi rezerwe cały czas. Kable ze zbiornika idą do BSI, z BSi chyba canem idą do zegarów. Przejścia na kablach są. Spróbuje z tym opornikiem.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    diodabg
    Level 30  
    Musisz mieć Lexie bo bez niej będzie zgadywanka.
    Albo podłącz potencjometr żeby wykluczyć wskaźnik.
  • #12
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    diodabg wrote:
    Musisz mieć Lexie bo bez niej będzie zgadywanka.
    Albo podłącz potencjometr żeby wykluczyć wskaźnik.


    Ale jaki potencjometr jak informacja z BSI idzie canem...
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    Nie mam niestety lexi usterka występuje cały czas. Ogólnie temat jest taki że auto nie paliło we francji wymienili silnik i pół elektroniki i auto nie odpalało, dopiero w polsce udało sie coś zrobić że jezdzi, prawdopodobnie po podmienianiu BSI stało się to że nie działa wskaźnik czyli pokazuje rezewe, to wszystko co wiem..

    edit. zapnę lexie i zobacze parametry powinno tego być wiecej niż w delphi
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #16
    rafal.jaro
    VAG group specialist
    georgesgr wrote:
    Wiec trzeba zaczac od pelnej konfiguracji elektroniki auta (PP2000 lub DiagBox sa niezbedne).


    Dzięki za info sprawdze i dam znać!