Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobre, w miarę tanie kino domowe do pokoju

26 Kwi 2015 14:54 1116 8
  • Poziom 2  
    Witam.
    Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wybraniu kina domowego (system 5.1) do pokoju.
    Nie jest to żaden wielki salon z ogromnym telewizorem - ot średniej wielkości pokój, gdzie odległość między 42-calowym telewizorem a kanapą wynosi mniej więcej 2 metry.
    Do mojego małego zestawu: telewizora LG 42LB650V i konsoli PS4 chciałem dokupić kino domowe. Myślałem o czymś tanim, cena miałaby wynosić około 600 złotych.
    Jak na razie - dodam, że jestem laikiem w tej dziedzinie - znalazłem Samsung HT-E355, który miał całkiem niezłe opinie. Co o tym myślicie? Czy znajdzie się za tę cenę coś lepszego? A jeśli za tę cenę nic dobrego się nie znajdzie, ile musiałbym dopłacić za coś, co by w miarę ładnie grało?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 16  
    Popatrz na wejście cyfrowe czy się znajduje, jak chcesz ac3 czy dts np z konsoli, z tunera czy z innego urządzenia, wyjście prawie każdy ma. Może być wejście hdmi DTS-HD. Bez tej funkcji nazywać to kinem domowym mija się z celem, gdzie nie można zdekodować dźwięku dts.
    W tych najtańszych kinach domowych są ograniczenia usb mpg4 czyli h264 z obsługą pełnego 1080p hd, aby hulało , wiadomo przerzucić film na pena jest łatwiej niż marnować nagrywać płyty do jednokrotnego użytku.
  • Poziom 42  
    Nie sądzę, aby w tej klasie cenowej kolega znalazł naprawdę coś odstającego pozytywnie od całej reszty. Sugerowany zestaw Samsunga jest OK w swojej klasie i powinien spełnić swoje zadania.
    O ile kolega zdecyduje sie na inny model, sugerowałbym zawsze sprawdzenie (m.in) jakie możliwości połączeniowe daje dane kino.

W przypadku tego Samsunga jedyne połączenie, aby odtwarzać dźwięk TV czy konsoli w kinie to HDMI ARC. TV wspiera tę funkcję.