Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

word - Jak ustawić opcje w tabeli (słowa w nawiasach zmiana na własny tekst)

27 Kwi 2015 17:40 747 2
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie zależy mi bardzo na tym, aby móc uzyskać taki efekt jak na obrazku (w załączniku szablon w .docx). Chodzi mi dokładnie o opcje kiedy po kliknięciu na dany tekst w tabeli pozwala mi on na wprowadzenie własnego tekstu.
    Proszę o jakieś wskazówki. Dzięki bardzo i pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Dzień dobry. To są zwykłe pola, które wprowadza się poprzez Ctrl+F9 (lub z paska Wstawianie>Szybkie części>Pole). Żeby podejrzeć co w nich siedzi należy nacisnąć Alt+F9. W Pana dokumencie podejrzewam, że jest to zrobione tak jak w moim załączniku, czyli ustawienie pola macrobutton które po kliknięciu nic nie robi, jedynie wyświetlany jest jego opis, który łatwo można nadpisać wpisując cokolwiek z klawiatury i pole z makrem znika ;)

    W załączniku dodałem drugi sposób, który po dwukliku w pole prosi użytkownika o wprowadzenie danych i trzyma je w zmiennych (żeby np. gdzieś indziej wykorzystać raz wprowadzone dane).

    Wpisując formułę w polu należy pamiętać o grubych nawiasach klamrowych, wstawia się je Ctrl+F9 (niepogrubione potrakturje jako tekst).
  • Poziom 10  
    Dzięki za pomoc. Następna prośba jeśli chodzi o worda. Potrzebuje zrobić CV i problem w tym, ze tabela sama w sobie jest mało elastyczna i poszerzając jedną komórkę w poziomie poszerza się automatycznie druga. Zależałoby mi na tym, żeby były one od siebie niezależne i nie powiększały się (poszerzały) z automatu. Mam nadzieje, ze jest to jasne.