Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1 1.7 TD Ciężkie Odpalanie Tylko Zimny (PLAK)

29 Kwi 2015 22:13 1185 3
  • Poziom 2  
    Mianowicie jest taki problem. Opisze krótką historie samochodu , jakis rok temu tacie przeskoczył na pasku rozrząd w podróży , mechanik ustawił rozrząd na znaki i wymienił chyba 2 zawory itp , gdy wrócił do domu było ok. Po jakimś czasie zaczoł dużo palic ok 13l/100k i juz ciężko kręcił ale odpalał , zawiozłem go do mechanika wymienił końcówki wtrysków stwierdził że leją ustawił jeszcze raz na znaki i wyregulował pompę powymieniał wężyki sprawdzał świece i kompresję stwierdził że jest niedokońca dobra ale OK niby zapalił u niego na placu na drugi dzień już niezapalił wogóle u mnie w domu....

    Mineło 2 miechy stania samochodu na placu wyciągłem kolektor ssący sam z głupa i na 3 wlotach wogóle jak lałem wode to nieleciała tylko na 1 wypływała wyczyścilem założyłem i zapalił od strzała pojeżdziłem jezdzi nic niemuli zbiera sie . Przychodzę rano i niezapalił kręci i kręci tylko na plak odpala pomocy... :cry:
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 8  
    Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny.
  • Poziom 30  
    Świece, kompresja, źle ustawiona pompa lub uszkodzona, problem z dolotem powietrza. Według mnie do sprawdzenia to wszystko. W takim przypadku dobrze też sprawdzić cisninienie na zimno I porównać ewentualne rozbieżności. A Rozrusznik w jakim stanie?
  • Poziom 2  
    majster922 napisał:
    Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny.


    Jest założony zaworek zwrotny a gdzie musi być? na zasilaniu od filtra?

    Dodano po 11 [minuty]:

    szymon198312 napisał:
    Świece, kompresja, źle ustawiona pompa lub uszkodzona, problem z dolotem powietrza. Według mnie do sprawdzenia to wszystko. W takim przypadku dobrze też sprawdzić cisninienie na zimno I porównać ewentualne rozbieżności. A Rozrusznik w jakim stanie?


    -Pompa 100% dobrze ustawiona czy uszkodzona widocznie cała jak mechanicy robili była przestawiona bo nierówno pracował + rozrząd

    -Dolot kolektor był zatkany na 3 cylindry ... jak sam wyciągłem jak założyłem ssący od strzała zapalił a na drugi dzień to samo co pisalem kręci aż aku pada świece z tego co pamiętam to 1 slabiej a reszta okej ale 3 razy zagrzewam więcej trzeba?

    -Ciśnienie było sprawdzane ale to przed zimą .. pasoje teraz jak kolektor czysty

    -Rozrusznik okej bendiks nowy szczotki itp.

    W sumie to nwm co robić włożyłem do niego już tyle pieniędzy czy jest sens to dalej robić... A mam pytanie czy mógł bym jakos odpalić go bez filtra podłączyć pompke i z karnistra rope ? nwm zabardzo jak to zrobić;( i czy jest wqle sens