Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podlaczenie Subufera Creative Inspire 5.1 5100

Smentol12 30 Kwi 2015 17:11 1698 10
  • #1 30 Kwi 2015 17:11
    Smentol12
    Poziom 7  

Witam mam subwoofer zdjęcie zamieszczę poniżej i napisał by mi ktoś co muszę kupić by go podłączyć do komputera jakie kable kupić i wgl w tym jestem wgl zielony z góry dzięki :)

Podlaczenie Subufera Creative Inspire 5.1 5100

0 10
  • #2 30 Kwi 2015 17:30
    sylweksylwina
    Red. Komputery FAQ

3 przewody jack-jack, pilota sterującego (prawdopodobnie standardowy Creative'a jak do innych głośników serii inspire 5.1-7.1. Oraz zasilacz 12V 2.9A (na 75% jest na napięcie zmienne - najlepiej będzie rozkręcić suba i upewnić się czy jest mostek prostowniczy żeby czasem wszystkiego z dymem nie puścić) Oraz oczywiście głośniki satelitarne (chyba że chcesz wykorzystać tylko głośnik niskotonowy - wystarczy wtedy 1 z 3 przewodów jack-jack podłączony do pomarańczowego gniazda z sygnałem podanym na pin drugi od końca).

0
  • #3 30 Kwi 2015 19:57
    Smentol12
    Poziom 7  

Ojojo, trochę skomplikowana sprawa bo ja jestem zielony nic nie ogarniam mam takie głośniczki do kompletu ale ja chce podłączyć do subwoofera głośniki natec model:CICADA miałem subwoofer inny ale się popsuł i chce do tego podłączyć jak do tamtego. Tamten subwoofer był podłączony tak :
    Miał zasilanie bez zasilacza na wtyczkę był taki pilot dołączony co się regulowało bass i wyłączało subwoofer i ON/OFF i wychodził też kabel jack do którego podłączałem do komputera go a głośniki ( tez wyjście jack ) do subwoofera i tak samo chce tego co na zdj
    jest. Kolega nie ma żadnego pilota sterującego ani nic tylko podłączony tak jak ja i taki sam subwoofer .

0
  • #5 01 Maj 2015 12:04
    Polon_us
    Poziom 40