Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

wyłącznik pompy paliwa w polonezie atu plus

spike27 23 May 2005 22:13 4485 14
Relpol
  • #1
    spike27
    Level 12  
    dobry wszystkim.chciałem sie poradzić w jaki sposób moge zainstalować w swoim poldku wyłącznik pompy paliwa.Nie mam o tym pojęcia więc prosze kogokolwiek aby mi pomógł.wymieniłem dzisiaj pompe na nową,ponieważ poprzednia uległa spaleniu.brak dostatecznej ilości paliwa w zbiorniku(nie zanosi sie sie na to żeby po wymianie coś sie zmieniło w tym temacie).dlatego postanowiłem zamontować sobie wyłącznik żeby nie narażać sie znowu na koszty.prosze o pomoc krok po kroku.z góry dzięki.
  • Relpol
  • Helpful post
    #2
    Artur_Szydlowski
    Level 12  
    Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
  • #3
    autoel
    Level 26  
    Najlepiej daj przekaźnik, schemat masz na priv.
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    spike27
    Level 12  
    przekaźnika narazie nie mam i niewiem jaki mam kupić.
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #8
    Panda02
    Level 32  
    Nie robiłbym tego. Kłopoty mogą pojawić się jak będzie potrzeba pracy na benzynie. Paliwo powinno przepływać przez instalację paliwową. Jedyną radą jest utrzymywanie pewnej ilości paliwa w zbiorniku.
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    Panda02
    Level 32  
    To nie o to chodzi. Nienawilżane przewody paliwowe z gumy jeśli można tak określić, parcieją i po jakimś, nawet niedługim czasie nieużywania paliwo zaczyna przez nie przesączać się, jeśli odpali się silnik na benzynie. Szczególnie przy wtrysku gdzie jest spore ciśnienie. No i może się to skończyć pożarem. Byłem świadkiem takiego przypadku, właśnie w Polonezie i sądzę, że nie był to przypadek odosobniony. Dlatego dobrze jest jeśli benzyna cały czas krąży w układzie paliwowym.
  • Helpful post
    #11
    wieslaw125
    Level 12  
    temat wałkowany kilka razy,odłączać?,tylko po co,w zbiorniku musi być około 15 l.paliowa temat załatwiony.
  • #12
    kamihen
    Level 16  
    Przymiarki robię do czasowego wyłącznika pompy paliwa 15 sek praca 2 min wyłączona .
  • #13
    Panda02
    Level 32  
    kamihen wrote:
    Przymiarki robię do czasowego wyłącznika pompy paliwa 15 sek praca 2 min wyłączona .

    Ale po co, skoro i tak trzeba utrzymać pewien poziom benzyny w zbiorniku?
  • #14
    kamihen
    Level 16  
    Napisał Panda02
    Ale po co, skoro i tak trzeba utrzymać pewien poziom benzyny w zbiorniku?
    Po to żeby wydłużeć żywotność pompy.
  • #15
    spike27
    Level 12  
    co do montażu przekaźnika mocno sie zastanowie.dzięki za rady.