Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dwa telewizory w mieszkaniu (blok - AZART)

05 Maj 2015 12:46 1479 14
  • Poziom 7  
    Witam,

od kilku dni jestem "nieszczęśliwym" użytkownikiem mojej sieci osiedlowej AZART, wcześniej problemów nie było gdyż miałem antenę zamontowaną nad balkonem na dachu budynku ale w związku z termomodernizacją budynku wladze spódzielni zdjęły dotychczasowe anteny mieszkańców i zabroniły wieszania anten na elewacji... ;/

w sprawach rtv jestem laikiem więc podłączyłem się do owej sieci po "chłopsku" a wygląda to tak:

rozgałęźnik taki:

proszę się nie smiać bo ani ze mnie plastyk ani instalator ;)

proszę o wskazanie co w tej instalacji jest nie tak i jak to poprawić
    - instalacja AZART przystosowana do odbiou DVB-T
    - odległość od nadajnika Opole Chrzelice około 25 km
    - obydwa Tv z wbudowanymi tunerami DVB-T
    - sygnał na TV1 - moc 34
    - sygnał na TV2 - moc 8-12
    - brak Tv czeskiej na obydwu TV (choć na antenie która była wczesniej bylo sporo czeskich programów)
    - brak wzmacniaczy(zasilaczy) podłączonych w mieszkaniu gdyż nie wiem jak i w którym miejscu podłączyć (no i czy to coś da)

proszę pilnie o pomoc
  • Poziom 43  
    Lukaszu1984 napisał:

rozgałęźnik taki:
    To co pozostawiłem powinno ci wystarczyć. Zostawiłem jak dla laika a na obrazkach nic nie piszesz, że się nie znasz. Po chłopsku, wg. mnie wszystko jasne.
    Angielski znasz trochę?
  • Poziom 7  
    Przyznam się że kable podłączyłem bez czytania które wejście/wyjście jest In czy OUT teraz juz zmieniłem podłączenie na tak jak powinno być i teraz moje pytanie: zasilacz podłączyć przy kablu antenowym czyli do wejścia IN, tak ?
  • Poziom 43  
    A co ty chcesz zasilać? Sygnał z gniazda powinien być na tyle silny, że rozgałęzienie nie powinno przeszkadzać.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Lukaszu1984 napisał: