Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra B 1.8 X18XE1 cewka zapłonowa sterownik silnika

05 Maj 2015 21:58 2862 12
  • Poziom 9  
    Witam mam taki problem z vectra samochód zaczął chodzić na trzy gary podpiąłem kompa no wyskoczyło obwód pierwotny cewki zapłonowej c. Pomyslałem cewka padła pojechałem do sklepu kupiłem cewke i swiece założyłem no chodzi fajnie na cztery gary ładnie sie zbiera wszystko gra po kilku godzinach jazdy dalej wszystko ok. Wieczorem wybrałem sie w trase zapalam chodzi dobrze wiec jade wyjechałem działa po przejechaniu 10km nic sie nie działo wjechałem na autostradę i sobie jade po przejechaniu 15km zaczeło przerywać zaswiecił sie check samochód na dwa gary może chodził prędkoś maks 60km/h jechałem tak kawałek jakieś 15km do zjazdu. Po zjechaniu z drogi samochód zgasł i nie chciał zapalic. Zacząłem dzwonic po jakiś hol a w miedzy czasie próbowałem zapalać i o dziwo samochód po 10min postoju zapalił i chodził noramlnie zawróciłem i ogień do domu. Po dojechaniu do domu zgasiłem samochód i odpaliłęm wszystko gra chodził lecz po kolejnym zgaszeniu i odpaleniu juz na trzy gary. Po podpieciu pod kompa 4 błedy
    -obwód pierwotny wtórny cewki zapłonowej B
    -obwód pierwotny wtórny cewki zapłonowej C
    -obwód pierwotny wtórny cewki zapłonowej D
    -sanda labda zbyt uboga mieszanka( nie jestem pewny czy dokładnie to ale na bank coś o sondzie)
    Cewka która kupiłem w innym aucie działa, wiazka od ECU do cewki brak przetarć lub uszkodzeń, ECU wysłane do sprawdzenia elektronicy zapewniaja ze ECU jest sprawne, Ciśnienie sprężanie (13,5) (14) (13,5) (14) nie wiem co już sprawdzać może ktoś spodkał sie z takim czymś i może podpowiedzieć lub doradzić co jeszcze sprawdzić

    Dodano po 2 [minuty]:

    Samochód posiada instalacje LPG

    Dodano po 48 [sekundy]:

    Tak samo chodził na gazie i na benzynie gaz założony pół roku temu
  • Poziom 17  
    Wyślij kompa do kogoś innego. Skąd jesteś??
  • Poziom 9  
    Jestem z okolic Wrocławia wyspalem do redy bo kolega robił u nich kilka sterowników i byl zadowolony. Jutro wraca komp z nowym softem zaloze zobaczę co sie będzie działo
  • Poziom 17  
    Jak nie pomoże dam ci namiar do fachowca, który dobrze ogarnia kompy w oplu.
  • Poziom 9  
    ok dzieki jutro założe i dam znaka co i jak
  • Poziom 9  
    Przyszedł komp zalozylem i zrobiłem 30km i sytuacja sie powtórzyła właśnie siedzę sobie i czekam aż jej przejdzie i zapali na 4
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To zamiast czekać, zobacz czy jest wysterowanie, użyj oscyloskopu i sprawdź co nieco.
  • Poziom 43  
    Majster888 napisał:
    Pomyslałem cewka padła pojechałem do sklepu kupiłem cewke

    Kupiłeś DELPHI czy chińczyka?
  • Poziom 9  
    cewke kupiłem TOPRAN Hans coś tam germany

    Dodano po 2 [minuty]:

    nie mam oscyloskopu
  • Poziom 17  
    Poszukaj kogoś kto ma podobne auto i podmień sprawną cewkę.
  • Poziom 9  
    udreki nie widać końca własnie przełożyłem kompa razem z petla immo i pestka do swojego auta i tak na poczatku pompa paliwa trasznie buczała po czy przestała zaczeło smierdzieć benzyna. Po ponownym właczeniu zapłonu nie było slychać juz pompy. Przełożyłem kompa swojego do tamtej vectry nie odpala przełożyłem z powrotem ten co był z petla itd i ciul tamta juz też nie chce zapalić.

    Dodano po 3 [minuty]:

    w sterownikach była róznica tylko taka ze ja mam taki z czarnym plastikiem do okoła wtyczek a tamta jest aluminiowa ale był przelożony cały pakiet po podłaczeniu diagnostyki wogóle nie chciał sie połaczyc raz jak sie połączył to nie chciało go czytać

    Dodano po 23 [minuty]:

    czy sterownik z z18xe pojdzie w x18xe1

    Dodano po 46 [minuty]:

    Panowie czy przełożenie całej instalacji z tego z18xe do mojego x18xe1 coś da czy to ze z braku wiedzy po podłaczeniu tego ecu z z18xe do mojego x18xe1 nie zepsuło tego sterownika? prosze o pomoc i porade
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To dwa zupełnie różne sterowniki, ciekawe czy chociaż jeden z nich ocalał. Temat zostawiam ku przestrodze innym, podobnym naprawiaczom. A autorowi radzę oddać auto w ręce fachowca.
  • Poziom 9  
    Naprawiacz już sobie poradził bez tak zwanych fachowców. Przyczyna był zawieszajcy sie zawór EGR bynajmniej narazie zaslepiłem go ale bede chciał wymienic na nowy po coś to w końcu jest.