Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan X-Tail - Brak mocy 2.2 Di 114 KM

slajer666 07 Maj 2015 13:12 1032 0
  • #1
    slajer666
    Poziom 1  
    Witam wszystkich!

    Na forum jest już podobny temat, ale chyba nie tyczy tego samego. Zacznę może od początku. Mam silnik 2.2 Di 114 KM i przy przebiegu 220 tys. urwał się tłok i narobił ambarasu, co spowodowało konieczność wymiany silnika. Silnik kupiłem ale od primery (sam słupek, który jest taki sam, katalogowo rozrząd jest ten sam, więc i silnik powinien być identyczny) cały osprzęt pozostał z ixa. Niestety po wymianie silnika auto odpala dobrze ale nie ma mocy, rozpędza się dosłownie jak wolnossący silnik. Po podłączeniu komputera brak jakichkolwiek błędów, wszystkie parametry w normie. Turbo sprawdzone, daje ciśnienie, przepływomierz też. Dodam, że przy jeździe pod górę lub z "pedałem w podłodze" kopci. Silnik pracuje cicho i równo, spalanie z grubsza normalne (poza faktem, że żeby jechał to muszę go na min. 3 tys. obrotów kręcić, w przeciwnym razie pod górę nie ma szans podjechać, więc trochę więcej pali niż na poprzednim silniku). Mechanicy nie wiedza co się dzieje - "silnik pod względem elektryki sprawny w 100%". Gość, który wymieniał mi silnik twierdzi, że rozrząd jest dobrze ustawiony. Czy możliwe jest, że to coś innego poza rozrządem, bo wszyscy jak słyszą objawy to od razu mówią "rozrząd źle ustawiony".

    P.S.
    Czy te silniki z ixa i primery się czymś różnią? Czymś co mogłoby się objawiać w taki sposób? Podobno różnią się tylko osprzętem i stąd różnica mocy.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!!!
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.