Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo v40 1.8 2000 rok - Pomocy, czy do wymiany jest koło zmiennych faz rozrząd

07 Maj 2015 15:37 5172 7
  • Poziom 2  
    Witam, potrzebuje pomocy posiadam volvo v40 1.8 2000 rok od około półtora miesiąca i ostatnio po wymianie oleju zaczęło być słychać dźwięczenie w okolicy koła faz rozrządu i nie wiem czy to jest koło do wymiany czy jakiś czujnik (dołączam nagranie z którego miejsca słychać) I co to mogło by być i jakie koszty naprawy by były. Bo nie wiem co robić . Proszę o szybką odpowiedz lub kontakt na adres kacper022000(malpa)o2.pl. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
  • Poziom 43  
    Wróżbita Maciej ma dzisiaj wolne,jedź do polecanego w twojej okolicy mechanika to oceni co i ile.
  • Poziom 2  
    Byłem dzisiaj i powiedział że zmienne fazy rozrządu do wymiany i powiedział że się nie opłaca robić i lepiej ze złomować, pytałem się w motoryzacyjnym to powiedzieli że w hurtowni nie ma
  • Poziom 30  
    Kolo kosztuje okolo 800 zl, plus kompletny rozrzad i wymiana wyjdzie okolo 1700-2000. Sam ocen czy sie oplaca robic czy nie. Jesli stuka w okolicy kola to nic innego tam nie ma
  • Poziom 7  
    Witam. Miałem ten sam problem tzw. terkotanie.U mnie brzmiało to dłużej i było cykliczne co sekunde. Wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu, które kosztowało mnie oryginalne z serwisu volvo 600zł plus 200zł dla dobrego mechanika i po problemie. Można kupić zamiennik za ok.300-400zł. Nie musisz wymieniać całego rozrządu jeśli wymieniałeś go wcześniej. Problem jest tylko taki, że roboty z tym kołem jest tyle samo co z całym rozrządem bo trzeba wybijać zaślepki, blokować wałki, sciągać pasek i dopiero wykrecać koło.kilku mechaniorów mówiło też, że można z tym jeździć ale troche drażni ucho.
    ps. ja posiadam v40 2001r, 1.8 benzyne.
    pozdrawiam. Andrzej
  • Poziom 2  
    Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie.
    Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu 40-60c zaczyna gasnąć przy wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu biegu, a czasami na tzw. dojazdach np. jadę na 3 biegu i wciskam sprzęgło a tu nagle obroty lecą na łeb na szyję do 0 i gaśnie.
    Przy rozgrzanym silniku problem nie występuje.
    Mam możliwość zwrócenia samochodu ewentualnie za pół ceny to wymienić tylko pytanie czy przestanie gasnąć.
    Jeśli to nie tego jest przyczyna to auto oddaję.
  • Poziom 7  
    Ja na twoim miejscu oddałbym auto jak masz taką możliwość. Osobiście jak kupowałem jakieś auta to zawsze takie, w których silnik pracował płynnie. Wolę mieć wgniecenie, które poszpachluję i pomaluję niż zagadkę tkwiącą w silniku. Mam pytanie, ile dałeś za auto? może sprzedam ci swoje hehe.
  • Poziom 2  
    Samochód ściągnięty z niemiec. Z opłatami i gazem kosztował mnie 9tyś zł