Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Romet RXL 50 2T - W momencie włączenia świateł silnik zaczyna przerywać.

deloite 08 May 2015 06:44 1539 6
  • #1
    deloite
    Level 8  
    Tak jak w temacie , skuter marki Romet RXL 50 2T . Silnik uruchamia się prawidłowo i pracuje prawidłowo jednak w momencie włączenia świateł silnik zaczyna przerywać , i nie wchodzi na obroty , przy tym wskazówka obrotomierza zaczyna pokazywać zupełnie inne wskazania obrotów niż podczas pracy na wyłączonych światłach. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    Gunslinger
    Level 30  
    Sprawdź masę silnika i lamp.
  • #3
    deloite
    Level 8  
    Niestety sprawdzone i problem nadal pozostał , zauważyłem że czasami przerywa pracę silnika bez włączonych świateł i w tym momencie obrotomierz zaczyna pokazywać wysokie obroty mimo że są niskie wskazówka obrotomierza wariuje , po chwili przestaje i silnik pracuje normalnie po chwili znów przerywa i tak jak wyżej opisałem , mimo nawet stałych niskich obrotów obrotomierz rośnie. Pomóżcie może ktoś miał już podobny problem.
  • #4
    KAPI35
    Level 11  
    Ja mam ten problem, ale z rometem motorynką z silnikiem dwubiegowym, jak włączę światła, to przerywa, możliwe, że to są podobne przyczyny, ale nie znam się na tym :)
  • Helpful post
    #5
    klamot1
    Level 13  
    Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b].
  • #6
    KAPI35
    Level 11  
    klamot1, razem z moim kolegą, który się na tym zna, właśnie doszliśmy do tego, że zapłon jest źle wyregulowany, będę musiał jakoś go wyregulować, dzięki za info :)
  • #7
    deloite
    Level 8  
    Gunslinger wielkie dzięki ! Problem rozwiązany . Oczywiście przyczyną był nie łączący konektor masy silnika w jego wtyczce. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Temat do zamknięcia.