Witam,
mam taki problem w Saab 9-3 2,2 TiD z 2003r.
W kluczyku odgięła i ułamała mi się blaszka stykająca baterię, przez co przez około 1-2 tyg nie mogłem używać centralnego zamka z kluczyka. Po ponownym wlutowaniu jej i wymianie baterii przyciski na kluczyku nie działają nadal.
Kluczyk został sprawdzony przez elektronika i działa prawidłowo tzn emituje sygnał również nie ma żadnych problemów z odpalaniem auta.
Przeczytałem gdzieś że w podobnych sytuacjach należy kluczyk zakodować używając "jakiejś magicznej sekwencji" wciskania któregoś przycisku przy włączonym zapłonie. Niestety próbowałem kilkukrotnie naciskać przycisk "otwartej kudki" i nic to nie dało.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Czytałem również że być może konieczne będzie profesjonalne ponowne kodowanie kluczyka.
Z góry dziękuje za każdą pomoc.
mam taki problem w Saab 9-3 2,2 TiD z 2003r.
W kluczyku odgięła i ułamała mi się blaszka stykająca baterię, przez co przez około 1-2 tyg nie mogłem używać centralnego zamka z kluczyka. Po ponownym wlutowaniu jej i wymianie baterii przyciski na kluczyku nie działają nadal.
Kluczyk został sprawdzony przez elektronika i działa prawidłowo tzn emituje sygnał również nie ma żadnych problemów z odpalaniem auta.
Przeczytałem gdzieś że w podobnych sytuacjach należy kluczyk zakodować używając "jakiejś magicznej sekwencji" wciskania któregoś przycisku przy włączonym zapłonie. Niestety próbowałem kilkukrotnie naciskać przycisk "otwartej kudki" i nic to nie dało.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Czytałem również że być może konieczne będzie profesjonalne ponowne kodowanie kluczyka.
Z góry dziękuje za każdą pomoc.