Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SHINANO KENSHI AVT1525 - proszę o porady jak podłączyć silnik krokowy

09 Maj 2015 16:30 2649 22
  • Poziom 9  
    mam problem z podłączeniem silnika krokowego (z racji tego że nie znam się na tym :/)
    Liczę na to że ktoś "łopatologicznie mi pomoże :)

A więc sprawa wygląda tak:

silnik: unipolarny Shinano Kenshi B7141971A (6 przewodów)
    sterownk: AVT1525

udało mi się znaleźć schemat podłączenia ze strony SHINANO KENSHi, ale problem w tym że nie potrafie tego doczytać, poprsotu tego nie umiem, próbwałem ale nie daje rady.

schemat kenshi:

schemat sterownika:

moje zdjecie silnika i sterownika:

prosiłbym żebyktoś dla kogo jest to łatwe, pomogł, najlepiej opisał to np. tak

patrząc na chemat sterownika, od strony gdzie podłącza się silnik krokowy są opisy VCC i OUT, przyjmijmy że
    VCC to 1, i każdy następny do góry to 2,3,4,5,6 i
    i opisać to na zasadzie

1 - niebieski
    2 - brazowy
    3 - czarny....

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

Nie chce ryzykować spalenia sterownika, bo kosztował pare złoty :/
  • Computer Controls
  • Poziom 26  
    Wszystko wskazuje na to że :
    1 czarny
    2 biały
    3 brąz
    4 czerwony
    5 pomarańcz
    6 żółty

Jeśli to nie zadziała i silnik będzie "rwał" to spróbuj
    3 brąz
    4 pomarańcz
    5 czerwony
    6 żółty

Złym podłączeniem nie spalisz sterownika ani silnika, po prostu nie będzie kręcił.
  • Computer Controls
  • Poziom 9  
    teraz patrze ze ten schemat co znalazlem nie pasuje do mojego silnika :/
    sa inne kolory

ale bardzo dziekuje za odpowiedz, probuje szukac ale nic nie ma :/ albo nie moge znalezc

to jest silnik i kolory kabelkow,:

SHINANO KENSHI AVT1525 - proszę o porady jak podłączyć silnik krokowy SHINANO KENSHI AVT1525 - proszę o porady jak podłączyć silnik krokowy

kuuczoo napisał:
    Wszystko wskazuje na to że :