Witam,
Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał.
Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio.
Błędy z kompa : - zawór egr - czujnik ciśnienia doładowania - czujnik przepływu powietrza
- przekaźnik świec żarówych
Po skasowaniu nie ma nowych. Przepływomierz mam nowy od roku . Wyczyściłem egr był prawie czysty , sprawdziliśmy przewody wszystko ok.
Aktualnie auto jeździ normalnie jak nowe , ale szykuje mi się znowu wyjazd a usterka nie zdiagnozowana.
Ja osobiście wymieniłbym zapobiegawczo czujnik ciśnienia doładowania tylko nie wiem , który ten co ma 2 wężyki i kostkę o kształcie cylindra ? Czy ten na 1 wężyk co idzie tam koło zaworu egr ?
Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał.
Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio.
Błędy z kompa : - zawór egr - czujnik ciśnienia doładowania - czujnik przepływu powietrza
- przekaźnik świec żarówych
Po skasowaniu nie ma nowych. Przepływomierz mam nowy od roku . Wyczyściłem egr był prawie czysty , sprawdziliśmy przewody wszystko ok.
Aktualnie auto jeździ normalnie jak nowe , ale szykuje mi się znowu wyjazd a usterka nie zdiagnozowana.
Ja osobiście wymieniłbym zapobiegawczo czujnik ciśnienia doładowania tylko nie wiem , który ten co ma 2 wężyki i kostkę o kształcie cylindra ? Czy ten na 1 wężyk co idzie tam koło zaworu egr ?