Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wentylator komputera pracuje na wysokich obrotach, nie uruchamia się komputer.

10 Maj 2015 19:48 1938 7
  • Poziom 8  
    Witam, mam problem z komputerem stacjonarnym. Dzisiaj chcąc go włączyć wentylator (nie wiem jak on fachowo się nazywa) prawdopodobnie od radiatora włącza się na wysokie obroty i pojawia się na monitorze obraz (jak w załączniku) i nic poza tym się nie dzieje. Po zresetowaniu komputera cały czas to samo. Jak to naprawić i włączyć komputer ? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • Poziom 33  
    Wymiana baterii, w biosie wyłączyć flopy bo widać że ich niema i bootowanie ustawić z hdd - to na początek.
    Zmień taśmy ide dvd z hdd
  • Poziom 8  
    reset BIOS nie pomógł... A co to jest ten flop ? I jak ustawić to bootowanie hdd ? Prosił bym krok po kroku bo nie znam się za bardzo.
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    Dawidkolutkiewicz napisał:
    reset BIOS nie pomógł...

A jak naciśniesz DEL to w konfigurację BIOS wchodzisz?

A co to jest ten flop ?

Napęd dyskietek.

I jak ustawić to bootowanie hdd ?

W BIOSie, "Boot options" albo podobnie.
  • Poziom 8  
    Tak w BIOSa mogę wejść, resetowałem go przez zworkę, baterię, oraz przez reset z BIOSa i nic nie pomogło.
    Mam napęd dyskietek ale nie działał od czasu kiedy komputer był w serwisie.
    Spróbuję zmienić te bootowanie.
    A wymiana tej taśmy na nową (taka szeroka) ?
  • Poziom 33  
    Taśmy nie wymieniaj tylko przełącz między napędem dvd a dyskiem,
    Po włączeniu i pojawieniu się tego komunikatu wciśnij F1 powinien ruszyć system.
  • Poziom 8  
    1.Wyłączyłem w BIOSie "drive A" (chyba tą stacje dyskietek), zapisałem i zresetowałem kompa - i system odpalił normalnie z tym, że wentylator cały czas chodzi na wysokich obrotach i hałasuje jak suszarka co jest uciążliwe.