Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Płyta: P67A-GD55 (B3) - Po aktualizacji biosu restartuje co sekundę.

gkrz 12 Maj 2015 10:16 663 8
  • #1 12 Maj 2015 10:16
    gkrz
    Poziom 21  

Witam. Dostałem płytę do wgrania biosu. Ponoć po wgraniu biosu Ver. 4... płyta zaczęła się restartować. Wgrałem bios ze strony producenta, programatorem, ale nic się nie zmieniło. Bios wgrałem w wersji 1... Niestety, w wersji 4.. nie mozna pobrać Dumpa, tylko plik exe. Czy to w ogóle jest wina biosu ? Nie mam doświadczenia w płytach głównych. Dodam, że płyta nie ma procesora, pamięci ani karty graficznej w złączu, po prostu goła. Inne gołe płyty ruszają.

0 8
  • #2 12 Maj 2015 21:09
    marek003
    Poziom 40  

Od razu powiem że nie wiem jak pomóc
    ale dla informacji powiem, że nie wiem jak jest z "nowymi" płytami bo też nie mam doświadczenia, jednak niektóre "stare" płyty pod Pentium IV i wcześniejsze (386, 486) nie ruszały bez procesora. Dopiero brak pamięci lub karty sygnalizowały już beeperem. Innymi słowy bez procesora była cisza.

dodane po czasie
    -----------------------------------
    Nie za bardzo znam angielski, jednak na stronie przy każdej wersji 4.x jest napisane że MSI (producent płyty) rekomenduje instalacje wersji 4.x tylko jeżeli korzystasz z "IvyBridge 22nm CPU."
    Ty piszesz że nie masz żadnego procesora (lub załóż że korzystasz ze starszego CPU) więc bios w wersji 1.xx (np. 1.19) powinien wystarczyć. Jeżeli wszystko jest dobrze zrobione to powinno ruszyć (ale nadal nie wiem czy bez procesora)

0
  • #3 12 Maj 2015 21:48
    Robert B
    Poziom 43  

gkrz napisał:
    płyta nie ma procesora, pamięci ani karty graficznej w złączu

I jak wyobrażasz sobie, że płyta wystartuje?
    gkrz napisał:
    Inne gołe płyty ruszają.

Podaj przykład płyty, która wystartowała bez procesora i pamięci.

0
  • #4 12 Maj 2015 22:01
    karolark
    Poziom 40