Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Zlecę] projektowanie, wykonanie akcesoriów do retro konsol / gier video

xianek 16 May 2015 12:01 825 3
IGE-XAO
    xianek
    Level 2  
    Z wykształcenia jestem informatykiem/programistą. Od paru lat w wolnym czasie interesuję się elektroniką. Chciałbym nawiązać współpracę z osobą, która pomogłaby mi zaprojektować oraz wykonać różnego rodzaje akcesoria do komputerów retro (Atari, Commodore, Spectrum), oraz konsol video (NES, SNES, Sega, i inne). Nie chodzi tutaj o kable, ale o płytki drukowane, np. wzmacniacz video, czytnik kart SD, przeróbki RGB, RGB na HDMI, kartridże, i inne. Szczegóły podam prywatnie. Jest to mój hobbystyczny projekt. Nie musi przynosić dochodu, ale za pracę mogę płacić. Docelowo chciałbym sprzedawać te urządzenia online. Możliwy kontrakt na firmę.
  • IGE-XAO
    xianek
    Level 2  
    Dzięki wszystkim za wiadomości prywatne. Sprawa jest cały czas aktualna. Korzystając z okazji, chciałem doprecyzować parę rzeczy w moim ogłoszeniu:

1. Szukam osoby, która zna i rozumie elektronikę (Inżynier Elektronik). Osoby, które potrafią jedynie zaprojektować płytkę w Eagle czy KiCad na podstawie gotowego schematu nie za bardzo poradzą sobie z zadaniami przy tym projekcie.

2. W pierwszej kolejności szukam osób z Warszawy, gdyż ułatwia to spotykanie się, robienie burzy mózgów, etc. W drugiej kolejności miejsce zamieszkania nie będzie miało znaczenia.

3. Znajomość sprzętu retro (NES, Pegasus, SNES, PC Engine, TurboGrafx-16, Sega Megadrive, Atari 8-bit, Commodore 64/128/Amiga, Sinclair, itd, itp) jest szczególnym atutem.

4. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z Atmel AVR oraz FPGA. Aczkolwiek nie jest wymagane na tą chwilę.
  • IGE-XAO
    Kuniarz
    Moderator of Designing
    ... myślę, że to:

xianek wrote: