Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Które urządzenie wielofunkcyjne wybrać-Canon PIXMA MG5650 czy Canon PIXMA MX395?

xsunrise 17 May 2015 14:42 6771 22
    xsunrise
    Level 8  
    Witam wszystkich :) Jestem tutaj nowa ;) Szykuję się do zakupu urządzenia wielofunkcyjnego, ale jestem w tym temacie trochę zielona, więc postanowiłam napisać tutaj i prosić o radę ;) Wytypowałam dwa urządzenia - Canon PIXMA MG5650 oraz Canon PIXMA MX395 i nie wiem, które z nich jest lepsze. Przejrzałam opinie w internecie, ale nadal mam wątpliwości. Które z nich lepiej wypada jeśli chodzi o wydajność tuszu i koszty zamienników? Byłabym bardzo wdzięczna za każdą informację i opinię dotyczącą tych dwóch urządzeń.
    User removed account
    User removed account  
    xsunrise
    Level 8  
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Jestem nauczycielką - drukuję pomoce dydaktyczne do zajęć - kolorowe obrazki i czarno-białe teksty np. scenariusze zajęć, różne teksty itp. Nie drukuję kolorowych zdjęć itp., potrzebuję czegoś typowo do użytku domowego, nic skomplikowanego ;)
    User removed account
    User removed account  
    barba31
    Level 12  
    Myślę, że brother powinien być ok, do J100 można znaleźć działające zamienniki (Actisy,AJ czy Asarto powinny działać), ewentualnie jakiś starszy model np. 152W.
    Jurtv
    Level 20  
    xsunrise wrote:
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Jestem nauczycielką - drukuję pomoce dydaktyczne do zajęć - kolorowe obrazki i czarno-białe teksty np. scenariusze zajęć, różne teksty itp. Nie drukuję kolorowych zdjęć itp., potrzebuję czegoś typowo do użytku domowego, nic skomplikowanego ;)

Uważam, że do takiego zastosowania MG5650 jest jak najbardziej odpowiednia. Do tego zamienniki PrintLab i można poszaleć bez drżenia o koszty.